2013. január 1., kedd

Nyereményjáték!!:)

Tegnap akartam kitenni ezt a bejegyzést, de a nagy szilveszterezésben megfeledkeztem róla.
De most itt van az én kis újévi nyereményjátékom!!:) Ezzel szeretném nektek megköszönni, hogy az elmúlt évben olvastátok a blogomat és támogattatok is!!:) Remélem az idei év még jobb lesz és sok nyereményjátékkal kedveskedhetek nektek!!:)

Feltételek, hogy részt vehess a játékban:
  • Légy a blog rendszeres olvasója
  • e-mail címed
Plusz esélyek:
  • Tedd ki a blogod oldalsávjába visszavezető linkkel (linkeld)
  • Írj róla bejegyzést (linkeld)
  • Kövess Twitteren (név)
Határidő: 2013. február 1-én éjfélig

Sok szerencsét mindenkinek!!!!!:):)

27 megjegyzés:

  1. Szia!
    Anikó Faragó néven követlek.
    E-mail:aniko_farago@freemail.hu
    Kitettem a blogomoldaltsávjába a játékot itt a link:http://ancsa97.blogspot.hu/
    Írtam a játékról a blogomon:http://ancsa97.blogspot.hu/
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  2. Sziaa!
    Yvcsi néven követelek!
    e-mail: yvette_14@freemail.hu
    Blog oldalsávba kitettem: www.yvusbeauty.blogspot.de (+1)
    Köszi a játékot! :)




































    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Fanni néven követlek
    e-mail: cuteworldxd@gmail.com
    Köszi a játékot!:)

    VálaszTörlés
  4. Szia! :)
    93dorisz néven követlek, az e-mailem: dorica1993@hotmail.com
    Kitettem a játékot a blogom oldalsávjára: http://beautoholic.blogspot.hu/
    Követlek twitteren is Bélafi Dóri néven.
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Linilla néven követlek, e-mail: zsu91@citromail.hu
    Köszi a játékot és BÚÉK! :)

    VálaszTörlés
  6. Fanny néven követlek
    mojamalecka@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Szia.

    Monika néven követlek.
    Mail címem: kisfeketecica@gmail.com
    Köszi szépen a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Buksi néven követlek.
    e-mail: vanillia25@gmail.com
    kitettem a blogom oldalsávjába: http://lakk-lak.blogspot.hu/
    bejegyzést is írtam róla: http://lakk-lak.blogspot.hu/2013/01/jatek-dorottya-smink-oldalon.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Közben megváltoztattam a nevem, ami a következő lett: Fallen Angel.
      Köszi a játékot! :)

      Törlés
  9. Hali!
    Zsuzsa Vámosi néven követlek
    e-mail: vamos.zsuzsi@gmail.com
    tweet URL: https://twitter.com/ZsuzsaVmosi/status/287604700285640704

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Fémvirág néven követlek.
    e-mail: femvirag@gmail.com
    Twitteren NovemberRain néven követlek.
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Fanni Kereki néven követlek.
    E-mail: kereki.fanni@freemail.hu
    Twetteren F_Ronnie néven követlek.
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  12. Szija!

    hajnoca3 néven követlek a blogon
    E-mail: hajnoca3@freemail.hu

    VálaszTörlés
  13. Sziia!
    reka0804 néven követem a blogod, e-mailem: reka0804@freemail.hu-
    Köszi szépen a játékot! :)

    VálaszTörlés
  14. Szióka! Köszönjük szépen a játékot, és hogy itt vagy nekünk. :)
    Franciska,Franya néven követlek, twitteren frrrranci névvel, ímélem: franciska97@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Szia! anita nita néven követlek! :) e-mail címem: anita1226@indamail.hu
    Sajnos nincs blogom! De ha lenne szívesen kitettelek volna!:)
    Nagyoon szeretnék nyerniiiiiiii *-*

    VálaszTörlés
  16. Szia cs.szandraa néven követlek
    e-mail cím: csongedi_szandra@citromail.hu
    blogom sajnos nincs, így nem tudlak kitenni :/
    köszi a lehetőséget ! :)

    VálaszTörlés
  17. Szia! tündérkirálylány néven követlek. E- mailem: szemanorsi@citromail.hu
    Twitteren is követlek, Szemán Orsi névvel.
    Blogom nekem sincs:(
    Nagyon jó lenne végre nyerni:)
    Orsi:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi a technikai malőrért, de itt a blogod Orsi Szemán néven követem, a Tündérkirálylány a felhasználónevem volt. (azt hiszem, nem értek hozzá.) De már írtam Orsi Szemánra, tehát mindenhol egy néven követlek. :)

      Törlés
    2. ha rákattintasz a "Tündérkirálylány" névre, akkor látni fogod, hogy Orsi Szemán-ként vagyok regelve. Remélem érthető, kicsit én is megkavarodtam, még nem látom át. Remélem nem okoz nagy bajt a játékra nézve ez a pici baki:)

      Törlés
  18. Szia!
    köszi a játékot. Tóth Julianna néven követlek. Az e- mailem: tothjulcsi10@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Szia!:) Vivi néven követlek!:) Az email címem piszerke@gmail.com .
    Köszi a játékot!:)

    VálaszTörlés
  20. Szia!

    rone2122 néven követlek!
    Az email címem rone2122@gmail.com

    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  21. Szia,
    inga
    nadorgerda (a) gmail.com
    http://inga2010.blogspot.hu/
    köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  22. Szia!

    Szeretnék jelentkezni a játékra! :)
    Regina néven követlek, e-mail címem n.regina59@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  23. Szia!
    Én is szeretnék jelentkezni, Réks néven követlek,
    e-mail: trany@citromail.hu

    Köszi :))

    VálaszTörlés
  24. Szia Reni 91 néven követlek.
    E-mail: fekete.reni91@gmail.com
    Köszi a játékot :)

    VálaszTörlés