2013. február 12., kedd

Genius in the bottle & circus confetti

Sajnálom, hogy mostanában ilyen ritkán jelentkezek, de eléggé felborultak a napjaim! A gyomorgörcs ami végig kísérte az elmúlt pár hetemet, kezd enyhülni, de bármikor kitörhet rajtam a pánik... Azért nem kell rosszra gondolni :) főleg a tanulás miatt van most ez! Na de, lassacskán megpróbálok visszafolydogálni a blogközösségbe, amit most egy NOTD bejegyzéssel kezdek, de tervezek Valentin napi bejegyzést, sőt még a havi kedvencekkel is jövök nektek! Amúgy Facebookon többet vagyok és osztogatom is a nekem tetsző linkeket, úgyhogy ha van kedvetek nézzétek meg és lájkolkatok!:):)
A körömlakk pedig amit ma mutatok nektek, az a Catrice - 840 Genius in the bottle, ami, mint mindenki tudja a Chanel 531 Peridot-jána dupe-ja! Sokáig kerülgettem, de végül döntöttem: ez nekem kell!!:) Nem is bántam meg, a lakk gyönyörű ezzel az arany-zöld átmenettel, ráadásul a Catrice lakkokkal is nagy barátságban vagyok: jó a minőségül és az ecsetükkel borzasztóan könnyű lakkozni!!
Díszítésnek az Essence 02 Cricus confetti-jét választottam, mert szegénykét már olyan rég használtam és már hiányzott!:)

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép színe van a Catrice lakknak, olyan különleges. :)
    http://fashion-beauty-nails.blogspot.hu/

    VálaszTörlés