2013. február 17., vasárnap

Vigasztaló vásárlás!

A pénteki napom igazán pörgősre sikeredett, 7kor indultam itthonról, kétszer jártam be Komáromot, egyszer hazajöttem, háromszor jártam a nővéreméknél és még Győrbe is elmentem egy másfél órás informatika órára, végül 5re haza is értem!
Mikor vége lett az órámnak még sok időm volt, és nagyon kellett valami vidámság a napomba, ezért bementem a Rossmannba, ahol az egyik Essence állvány már fel volt töltve az újdonságokkal!!!
A miss universe azonnal landolt a kosaramban, mert már akkor tudtam, hogy akarom, amikor Edina bejegyzésében láttam!!!:) Imádom ezt a kékes-lilás árnyalatot!! És nagyon tetszett Edinának az a mondata amiben a színt leírta: "Olyan színe van, mintha a kis hableány átállt volna a sötét oldalra." :):)
Amikor továbbmentem megláttam, hogy bővült az akciós kosárka, mégpedig az eddig 350 Ft-re leárazott Essence termékek, most 200 Ft-ért illegették magukat ott!! Jól le volt már fosztva, így csak a A walk in the park lakkduó jött velem!
Végül ez a kis kitérő egy kis vidámságot hozott a napomba és kicsit jobb kedvűen jöttem haza! :)

6 megjegyzés:

  1. A Miss Universe-t én is megvettem, mert egyszerűen gyönyörű. Amúgy pedig KOmáromban laksz? Nem is vagy messze tőlem :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, Koppánymonostoron! :) Te merre laksz?

      Törlés
    2. Ó, az jó hely. :-) Én Tatabányán lakom, és Tatán dolgozom :-)

      Törlés