2013. augusztus 16., péntek

Babapúderes spirál



Ezt a trükköt már vagy ezer helyen láttam, de mindig szkeptikusan álltam hozzá. Hiszen miért is dúsítaná egy por a szempillánkat? De a puding próbája az evés, így neki is estem!

Szempillaspirálnak egy Max Factor spirált használtam, a babapúder pedig egy teljesen hétköznapi, bármelyik boltban kapható babapúder. 

Mikor befejeztem a spirálozást, egy kevés babapúdert öntöttem a kezembe és egy fültisztító pálcika segítségével felütögettem a port a pilláimra. Majd erre még egy réteg spirál jött. A végeredmény elképesztő! Sokkal dúsabb szempillák, még a párom is észrevette, aki amúgy nem nagyon szokott figyelni az ilyesfajta részletekre!! :)

Ti próbáltátok már ezt a trükköt?  :)

Facebook

2 megjegyzés:

  1. Én ezt átlátszó púderrel próbáltam és nekem is eszméletlen pillákat varázsolt. :D

    VálaszTörlés
  2. Ez elképesztően tetszetős ötlet! Mindenképp ki fogom próbálni! :-)
    Ivett
    http://fairyjuice.blogger.hu/

    VálaszTörlés