2013. augusztus 9., péntek

DIY kávés testradír



Amikor nekiálltam kikeverni ezt a „kenceficét” még teljesen más használat képe lebegett előttem.  Aztán idővel rájöttem, hogy egy kincset tartok a kezemben, ami tökéletes testradír!!

Kezdjünk inkább a történet elején: neten találtam egy narancsbőr elleni receptet, ami felkeltette a kíváncsiságomat és meg is esküdtem magamnak, hogy nem felejtem el kipróbálni. Végül egy nyugis délutánon, egyedül az otthon csendjében neki is estem. Ahogy a képek is mutatják, nem egy hűde bonyolult krém! :)
A kávézaccot összekeverjük testápolóval és kész is! Annyi észrevételt azért szeretnék tenni, hogy a kávé, ami a képen van borzasztó soknak bizonyult. Legközelebb elég lesz fele ennyi is!

Még aznap fel is kentem a combjaimra és betekertem folpackkal, a jobb eredmény érdekében. Hát nem mondhatnám, hogy kényelmes volt. Egy fél órát eltöltöttem benne majd jól lezuhanyoztam.
Persze, tudom, hogy az első használat után nem kellene következtetéseket levonni, de nem hozott nagy eredményeket és nem is a legkényelmesebb módja a narancsbőr elleni harcnak.

Akkor álltam neki gondolkozni, hogy mi is legyen a maradékkal?  Végül az esti fürdés közben lett felhasználva, mint testradír. És utána jött a meglepetés. Fürdés után csak ámultam és bámultam olyan pihe puha volt a bőröm, és ez a puhaság ráadásul tartósnak bizonyult. Így én meg is találtam a tökéletes testradírt magamnak!!! :):)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése