2013. augusztus 5., hétfő

Új külső & nyaralás

Amint láthattátok a blog kissé átalakult. Már hónapok óta minden hétvégém úgy indult, hogy na most megcsinálom, de sose jutottam el odáig :S Végül most az elmúlt hetek egyikében eszembe ötlött, hogy na most már meg kell csinálni. Na de én, aki nagyon nem értek a szerkesztéshez, mit tudnék csinálni? Egy nagyon kedves barátnőmet, Annyt megkértem, hogy készítsen nekem fejlécet. Meg is beszéltük, hogy hogy képzelem el, milyen színekkel, mit várok el. Szerintem gyönyörű lett a végeredmény. :D Végül nagy nehézségek árán a blogger is beleegyezett a változtatásokba.

De ahogy a címben is le van írva, elkezdődött az idei nyaralásom is. Hasonlóan a tavalyihoz két részre oszlik, csak most kicsit más arányban. Egy kis időt eltöltök Balassagyarmaton, majd tovább Hercegszántóra.:)

Idén próbáltam felkészülni erre az időszakra és rengeteg ötlettel készültem. A nagy részüket sikerült is befényképeznem otthon, így ha lesz internet hozzáférésem akkor tudok is írni! :)

További jó nyarat minden kedves olvasómnak!!! :


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése