2013. szeptember 26., csütörtök

Őszi kívánságlista!

Hogy őszinte legyek a képeket már jó pár hete összegyűjtöttem, így amikor most megnéztem őket mosolyogva konstatáltam, hogy van amit már azóta sikerült is beszereznem. :)

Hozzám képest rengeteg ruhát gyűjtöttem össze, de inkább olyan szempontból nézem, hogy pl: kell farmer és ezek tetszenek, de konkrétan nem keresem őket a boltban. Így van ez a pólókkal, pulcsikkal és a legingssel is. Blézert már régóta keresek, de az én méretemben még vagy nem találtam vagy nem volt előnyös. Szövetkabát meg szintén egy régi wishlist tag!

A cipők közül a Hunter csak egy nagy álom :) Nem adnék ki annyi pénzt egy gumicsizmáért, még ha fáj is a szívem mert ilyen gyönyörű... De egy gumicsizma már tényleg kéne. A másik fontos ebben a szekcióban a közepes szárú fekete cipő, mert imádom ezt a fajtát de a tavalyit megrágta a kutyánk :( És most hogy néztem a képeket rá kellett jönnöm, hogy pont ezt a Deichmannost sikerült megvennem :):)

A gyertyákért amúgy is odáig vagyok, de a Yankee Candle egy régi álmom, már volt belőle pár darab amit a páromtól kaptam szülinapomra, így nem volt kérdéses, hogy pár hét nyálcsorgatás után leadtam a rendelést az őszi kollekcióra!! :) (Pont ma érkezett meg :D) És nagy csalódásomra ma jelent meg a téli kollekció első képei is, ami jelenhetett volna meg egy héttel korábban is mert akkor ők is jöttek volna hozzám!!!! :)

Meséltem már hogy tusfürdőmániás vagyok?? :D Imádom az illatos tusikat, és a legjobb hely ahol olcsó, jó illatú és kényeztető tusfürdőket találunk az az Yves Rocher, az őszi darabok közül a Makadámdiós már haza is jött velem pár napja:) És már nagyon várom, hogy karácsonykor mivel rukkolnak elő, mert a tavalyi karamellás-almásért odáig voltam meg vissza!! :)

Egy könyvet is bele kellett vennem a bejegyzésbe... Meg Cabot neve sokatoknak lehet ismerős, hisz ő írta a Neveletlen hercegnő sorozatot is ( bár azt pont nem szeretem.. nagyon eltér a filmtől), de az író többi könyvét imádom!! 17 könyvem van itthon tőle és csak bővül és bővül a család :D:D A múlt héten vettem meg a Csúcsformában című könyvet tőle ami a Heathet Wells sorozat negyedik tagja, és kb. 2-3 nap alatt le is tudtam. Az ötödik rész 23-án jelent meg Amerikában, én pedig tűkön ülök, hogy itt mikor fog, ezért is került be a kívánságlistámba!! :)

Facebook
Twitter
Instagram

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése