2013. október 18., péntek

Pixibox 2013 Október - Szülinapi kiadás

Azon szerencsés 600 ember közé tartozom akik megvehették a Pixibox októberi, szülinapi kiadását! :) Már a rendelés előtt teljesen be voltam pörögve és nem is gondoltam volna, hogy ilyen hamar elfogy :O kevesebb mint 1 óra... Szerencsém volt az nap, mert korán végeztem a suliban és az eredeti tervet miszerint még hazabuszozok és otthon kényelmesen megrendelem, inkább elvetettem. Ahogy beértem Komáromba felmentem a nővéremékhez és meg is rendeltem. Később mikor hazaértem olvastam a Pixibox Facebookján, hogy minden darab elfogyott. El sem tudjátok hinni, hogy mennyire örültem, hogy még időben megrendeltem!!:)

Körülbelül a megrendeléstől tűkön ültem, hogy mi lehet majd a csomagban :D

A csomagot a nővéremhez rendeltem, aki amúgy még a kisfiával van otthon, de aznap pont Győrbe kellett mennie, így anyu vigyázott a Matyira. Ez elég ok volt számomra, hogy arra a napra tegyem az orvosi vizsgálatot az iskola miatt, gondoltam gyorsan letudom az orvost aztán várom a Pixiboxot. De mire hazaértem (3. voltam az orvosnál, siettem!!:D ) már ott is várt a konyhaasztalon!!!! :D

Most az élményeim után rá is térnék a doboz tartalmára :D Először is miket tartalmazott a dobozom:
  • OPI körömlakk - kék színben (3,75 ml)
  • Kérastase Elixir Ultime szépségolaj (50 ml)
  • Vichy Eau Thermale - termálvíz (50 ml)
  • Vichy Purete Thermale 3in1 - micellás arclemosó (100 ml)
  • Barefaced ásványi pirosító (4 g)
  • Nina Ricci - Mademoiselle Ricci parfüm (4 ml)
  • Biotherm Aqvasources Nuit - éjszakai arcápoló gél (5 ml)
  • Biotherm Aqvasources BB krém (1 ml)
  • Biotherm Aquatrio három lépéses arcápoló (3 x 1,5 ml)
  • Vichy Idéalia Life Serum - szérum (7 x 1,5 ml)

A doboz most sem okozott csalódást!! :) Elöljáróban beszélnék kicsit a termékekről, de később tervezek külön bejegyzést is róluk!! :)

Magamtól sosem vettem volna meg a Vichy termálvizét mivel nem tartom létszükségesnek. Ezért is szeretem a Pixiboxot mert mindig rejtenek bele olyan termékeket is, amiket amúgy sose próbálnék ki!

A hajolaj már más kérdés, az létszükséglet!! :D Kicsit előreszaladva az időben, dicsérném a Kérastase hajolaját, mivel 1 hét használat után puhább tőle a hajam!!! O.o :D

Ez a Vichy a harmadik fajta micellás vizem, így tényleg letesztelhetem mennyire jók, és később összehasonlító posztot is írhatok róluk!

A Nina Ricci parfümnek borzasztóan örültem!! :) Imádom a parfümöket és ennél cukibb üvegcsébe nem is tehették volna!!!! :D

Már nézegettem posztokat az októberi Pixiboxról és utólag nagyon örülök, hogy nekem kék OPI lakk jutott!! Ráadásul igazi őszi kék szín! :)

A termék, aminek a legjobban örültem a dobozban az a Barefaced pirosító!! Már hónapok óta vadásztam egy jó pirosítóra, mert valahogy egyik sem tetszett. Ez viszont tökéletes!! Amióta megvan, minden nap használtam!! :):)

A termékmintákat mindig elteszem egy dobozba és később elkezdem használni! Valahogy sejtettem, hogy a Vichy szérumából lesz benne, mivel mostanában mindenhol ezt mutatják, és amúgy ki is akartam próbálni, így nagyon jól jött!! :) A Biotherm éjszakai hidratálóját pedig már el is kezdtem használni!! :)

És a két kedvezményről sem feledkezhetünk meg!!! Az egyik egy 20%-os kedvezmény bármilyen Vichy termékre, a másik pedig 20%-os OPI kedvezmény bármilyen színes OPI lakk vásárlása esetén!

Ti meg tudtátok rendelni az októberi Pixiboxot? Tetszik nektek a doboz tartalma?

4 megjegyzés:

  1. Nekem ez volt az első dobozom, az OPI lakk és LakkMatt bejegyzése hatására megrendeltem én is, nem okozott akkora élményt mint vártam, de mégis azt kell mondanom ki tett magáért a Pixi és az ügyfélszolgálat előtt le a kalappal. Nekem is ez a kék lakk volt meg, ki is próbáltam aznap, de 4 réteg után is látszott a körömvég, legközelebb fehér alappal próbálom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nekem az összes kicsit OPI lakkal ez volt a problémám, hogy nem fedett eléggé. De lehet, hogy a te tanácsodat követem és fehér alapra kenem! :)

      Törlés
  2. A parfümért én is nagyon odavagyok, bár még csak nézegettem, a kipróbálás még hátravan (a túl szép termékekkel így vagyok néha). Szerintem jó kis doboz ez, és legközelebb is beruházok majd rá, de remélem, akkor lesz majd benne valami jó kis téli kézkrém :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én már kipróbáltam a parfümöt és nagyon bejött! :) De olyan kis pici, inkább elrakom különleges alkalmakra! Ne is mond, azt várom már hogy legyen egy L'occitane kézkrém az egyikben!! :)

      Törlés