2013. október 9., szerda

Sleek - Celestial

Sokáig gondolkoztam, hogy is fogalmazzam meg az érzéseimet a Sleek legújabb palettájával kapcsolatban, de semmi pozitív nem jön :S Számomra a Sleek palettái mostanában kezdenek a borzasztó kategóriába kerülni, hisz a legutóbbi Vintage Romance se tetszett.. És ez sem hozott különösképpen lázba..

Persze ez csak a saját véleményem és tisztában vagyok vele, hogy mindenkinek más az ízlése. Biztos van akinek ez a paletta lesz élete palettája. Szóval itt tisztán csak az én első benyomásomat olvashatjátok a palettáról!!

Ami az én kapcsolatomat rögtön széttöri ezzel a palettával, hogy tele van hideg színekkel, amiktől irtózok :S A képeken úgy tűnik, hogy a matt színek megint nem lettek elég pigmentáltak! Bezzeg a két fényes szürkés-kék... azok ütnek!! A paletta egyetlen olyan színt tartalmaz ami tetszik, ez a jobb alsó sarokban található Stargate. De egy színért nem lenne értelme megvenni...

Nektek hogy tetszik a Celestial? Meg fogjátok venni?
(Forrás: http://www.britishbeautyblogger.com/2013/10/sleek-makeup-celestial-palette.html)

3 megjegyzés:

  1. Ez a paletta nekem sem jön be, valahogy olyan elveszett, mintha random módon dobálták volna bele a színeket...

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon tetszik a dobozban, de inkább dísznek, mint használni, ugyanis felvíve a színei...hát...szerintem borzasztóak...Ami szép csillogós pirosas az olyan, mintha véraláfutás lenne...xD

    VálaszTörlés
  3. Nice Blog :)

    Wanna follow each other on GFC, Bloglovin, Facebook or Twitter???

    Just let me know and I will make sure to follow ya back
    xoxo

    VálaszTörlés