2013. október 7., hétfő

Yankee Candle Halloween 2013

Az utóbbi időben igen nagy mennyiségű gyertyára tettem szert, Yankee Candleből "csak" 17 db minta gyertyám van, plusz még jó pár ilyen-olyan gyertya.. :D De ezek sem elégítik ki a gyertyák iránt érzett mérhetetlen vágyamat... :(:( A karácsonyi kollekciót már megemlítettem az őszi kívánságlistámban, és még mindig elég erős a vágyakozás, de az ára határt szab a mániámnak :(:(

Pár hete láttam képeket az idei Halloween gyertyákról és hát megdobbant a pici szívem értük, és ha minden jól megy (figyelsz édesem??:)) akkor a hétvégén már meg is szaglászhatom őket!! :):) Most hogy megjelent a Magyar webshopban, szinte naponta nézegetem meg őket!! :):)

Kétféle gyertya kapható a kollekcióban:
  • Candy Corn: Az ismerős, édes kukoricás cukorka aromája, amely felidézi a Halloween-i bolondságokat.
  • Witches Brew: Az édesen fűszeres és egzotikus pacsuli aromája egy magával ragadó Halloween-i varázslat.
A gyertyák mellett pedig két dísz foglal helyet a kollekcióban. Egy fekete macska teamécses tartó és egy szintén ( ki gondolta volna?:)) fekete macska gyertyadísz. Közülük a teamécses tartó ami szerintem fantasztikus!! :):)

2 megjegyzés:

  1. I love Yankee Candle <3

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    VálaszTörlés