2013. november 14., csütörtök

Rimmel - Space dust

A Rimmel Space dust körömlakkokkal elég régre nyúlik vissza a kapcsolatunk (viszonylag :)), az első darabot akkor vettem meg amikor a boltokba került a kollekció, de akkor még csak elég kevés helyen lehetett kapni.

Én két darab boldog tulajdonosa vagyok a kollekcióból: 003 - Aurora és 006 - Moon walking

Az első akit megvettem az a Moon walking volt, hiszen ha ki akarok próbálni egy kollekciót, akkor a lila tuti kezdő darab! Azt bármikor el tudom viselni magamon! :) Amikor megvettem még nem hallottam róluk, így itthon az volt az első dolgom, hogy rákerestem kollekcióra és találtam egy igen meggyőző bejegyzést ITT

Akkor szerettem bele végelegesen az Aurorába! :) Szerintem ez egy tökéletes visszafogott lakk, amit viselhetünk olyankor amikor mégsem kéne feltűnő körmökkel parádézni! :)

Plusz a két lakk simán elmegy dísznek az asztalon olyan jól néznek ki!! :D 

1 megjegyzés:

  1. ezek nekem is megvannak.most a többi darabra is hajtok ami ebben a kollekcióban kapható.remélem sikerül majd megvennem őket :)

    VálaszTörlés