2013. december 1., vasárnap

Advent első vasárnapja!! :)


Ma kezdődik el a karácsonyi ünnepkör, vagyis most már senki se mondhatja, hogy minek a karácsonyi díszítés a boltokban és miért megy karácsonyi zene mindenhol... most már elkezdődhet a karácsonyra való készülődés!! :)

Najó.. nálam ez már pár hete elkezdődött ^^ Imádom a karácsonyi időszakot és már majdnem ugráltam örömömben amikor megláttam, hogy kitették a boltokban a karácsonyi termékeket és díszítéseket :):) Azért próbáltam magam visszafogni... de nem nagyon sikerült... Ma viszont már igazi karácsonyi hangulatban égek... karácsonyi képeket nézegetek, ötletelek, hogy ki mit kapjon karácsonyra... vagy én mit kérjek és karácsonyi zenéket hallgatok :)

Sajnos nálunk annyira nincs nagy hagyománya az adventi koszorúnak, de az én szobámban amúgy is folyamatosan égnek a gyertyák...^^

Az adventi időszak kezdetével elkezdődtek az adventi nyereményjátékok is!! Én ma már 2 oldalon is játszottam. Ajánlom nektek is ezeket, hisz kb. 1 perc az egész kitöltése :) Essence és Nivea

Szóval mára csak ennyit akartam! Remélem mindenkinek fantasztikusan telik advent első vasárnapja és izgatottan várjátok már a karácsonyt! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése