2013. december 31., kedd

Havi instagram adag I.

Ez egy új téma a blog életében, amit szeretnék hónapról hónapra megjelentetni... ha már nincs havi kedvencek :)

Instagram függő vagyok... vagyis én nem teszek fel töménytelen mennyiségű képet, viszont képes vagyok órákig nézelődni a képek között!! :)

Most az én decemberi képeimet fogjátok látni :) Ha van kedvetek, kövessetek: dorkav néven találtok meg! :)

Az első két képpel már találkoztatok a blogon :)
Pixiboxról is már tervezem a bejegyzést!!
Még csak egy tartot próbáltam ki, de már most imádom!! :)
Egy kis részlet a karácsonyfánkról 
Én így csomagoltam be idén az ajándékokat
Reszkessetek betörők télen-nyáron :)
Egy finom ebéd a Fehér hódban :)
Unokaöcsikémmel
Karácsonyi sminkem
F&F gyönyörűségek :)
Nagyon örültem neki, mert már rég ki akartam próbálni a márkát! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése