2013. december 14., szombat

Karácsonyi kívánságlista 2013 :)

Juhúúú, már csak 10 nap és karácsony :):) Ennek alkalmából összeszedtem hogy minek is tudnék örülni idén!! :)

Első kategória nálam a könyvek!
Sarah Dessentől már van két könyvem és mind a kettőt imádom. A fiatalok problémáival foglalkozik az írónő de mindezt olyan magával ragadó stílusban, hogy le sem lehet tenni a könyvet! :) Stephen Kinget már többen ismerhetitek, tőle már jóval több könyvet olvastam. Az ő stílusa merőben eltér Sarah Dessentől de aki szereti a borzongást az mindenképpen kezdjen bele egy Stephen King regénybe! :)
Következzenek a gyertyák! :)
Már nem is emlékszem mikor tört be az életembe a gyertya mánia, de azóta is csak gyűlnek a gyertyák a szobámban :) Az illatmenteseket nem tűröm meg magam körül mert a sima viasz illatától felfordul a gyomrom.. De az illatosokért rajongok!! :) Yankee Candle gyertyából már egy igazi kis gyűjteményre való van itthon, de nem mondanék nemet rájuk... :D Anyuéktól karácsonyra karácsonyi illatú tartokat kapok!! :) A Bomb Cosmeticstől már volt jó pár termékem, de gyertyám még sose, pedig már nagyon kíváncsi vagyok rájuk! A Glade gyertyákkal szinte mindenhol találkozni és olyan kellemes illatokban lehet őket kapni..! :)
És akkor jöjjenek a körömlakkok! :)
A Nailland oldalát már hetek óta nézegetem, de nincs szívem leadni egy rendelést! Akármilyen szépek is a lakkok, néha túl drágának találom őket... :( De a most bemutatott lakkokat előbb utóbb szeretném beszerezni, talán részletekben... :) Amúgy ezekből a márkákból még egy lakkom sincsen, így tényleg nagyon kíváncsi vagyok, hogy hogy teljesíthetnek! :)
És elérkeztünk az utolsó kategóriához... ami konkrétan nem is kategória... csak egy termék! Mégpedig a The Body Shop csokis parfümje! :) Már van egy testvajam ebből az illatcsaládból, plusz karácsonyra kapok egy két kis tusit tartalmazó csomagot a bátyámtól. Már csak ez a parfüm hiányzik az életemből!! :)

1 megjegyzés:

  1. Hát igen, az én karácsonyi gyertyalistámban is szerepelt Glade és Bomb Cosmetics is. Mindkettőt csak ajánlani tudom, mert egy-két óra elteltével már az egész lakásban érezni az illatukat! A Tart®-okból nekem is most érkezett egy adag, alig várom, hogy azokat is tesztelhessem :-)

    VálaszTörlés