2013. december 5., csütörtök

The Christmas TAG

Lollynál olvastam ezt a fantasztikus kis TAG-et és gondoltam én is kitöltöm, úgy is már fürdök a karácsonyi hangulatban! :)

1. A valódi vagy műfenyőt kedveled jobban?

Valódit!! Évek óta gyökeres fát veszünk, amit az ünnepek után kiültetünk a kertbe! :)


2. Egy kávézóban vagy decemberben, mit kérsz?

Ritkán jártok kávézóba de akkor mindig cappuccinót iszok! :) Amúgy inkább itthon szoktam magamnak cappucchinót csinálni és egy kis fahéjjal izgalmasabbá tenni :)

3. Melyik a kedvenc színsémád karácsonyfa díszítésnél?

Nincs ilyenem :D Évek óra ugyanazokkal a díszekkel díszítjük a karácsonyfát és sosem volt olyan, hogy csak piros vagy csak kék. Szeretem amikor a karácsonyfa tele van színekkel, számomra ez az igazi karácsonyi hangulat egy jellegzetessége.

4. Adni vagy kapni?

Mindkettő! Borzasztóan tudok izgulni amiatt, hogy mit is kapjanak tőlem a szeretteim! De amiatt is izgulok, hogy én mit kapok.. Szeretem a meglepetéseket... de az olyan ajándéknak nem tudok örülni ami aztán porfogó lesz...vagy egyáltalán nincs mögötte az, hogy tényleg nekem szánták... nem tudom, hogy fogalmazzam meg, de remélem értitek :) Így például a bátyámmal, akivel igen eltérő az ízlésünk és az érdeklődési körünk, azt vesszük egymásnak amit a másik kért:) Így kapok tőle idén The Body Shop csomagot :D

5. Húsos pite jöhet vagy mehet?

Őőőő, még sosem ettem húsos pitét...:$


6. Mi a hagyományos karácsonyi ebéded/vacsorád?

Hát ez igen változó nálunk... az én kedvenc ünnepi ebédem a sajtos pulyka. De az utóbbi években rántott hús és rántott sajt volt áfonyalekvárral.

7. Karácsonyi divat. Hogy néz ki nálad?

Délelőtt a fa díszítésekor valami kényelmes... néha a pizsi... Délután pedig kicsípem magam, nem azt mondom, hogy hű de ünneplősbe, de ezért mégsem farmer-póló.


8. Melyik a kedvenc karácsonyi zenéd?

Nincs kimondott kedvencem. A lényeg ilyenkor, hogy karácsonyi legyen a zene!!


9. Melyik a kedvenc karácsonyi filmed?

Óóó.. rengeteg kedvenc karácsonyi filmem van :):) Lassan el is kell kezdenem megnézni őket, hogy végezzek karácsonyig :)

10. Mikor nyitjátok ki a karácsonyi ajándékokat?

24-én este, miután hazaértünk a templomból és elénekeltünk egy-két karácsonyi dalt :)


+ Melyik a kedvenc karácsonyi körömlakkod/színed?

Ilyenkor a piros-zöld-arany színek párosítása vagy egyesével való felhasználása jellemzi a körömlakkozásomat :)

1 megjegyzés:

  1. A legjobb karácsonyi filmek, amiket még nyáron is hajlandó vagyok megnézni :D Mert nem igazi a Karácsony Reszkessetek betörők nélkül! :D Móni

    VálaszTörlés