2014. január 1., szerda

Essence - 2014 tavaszi szortiment frissítés

Felkerültek a netre a tavaszi újdonságok képei és csak ámulok és bámulok!! :) A körömlakkok gyönyörűek, bár kicsit félek, mert az utóbbi időben igencsak megromlott a minőség az Essence körömlakkjainál, de hátha kijavították már a hibákat!! :) A speciális körömlakkokról ne is beszéljünk... egyszerűen fantasztikusak és az összes kell!!!! :)

Ebben a szortimentben nagyon rákaptak a palettákra!! Kíváncsian várom a teszteket!!

Én az eddigi Essence ecseteimet is szeretem, és ez is igen ígéretesnek látszik! :)

Nektek hogy tetszik?? :)

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Jajj, de jó, nem csak én érzek így!! :D :D

      Törlés
  2. Hűhaaa :D Azt hiszem már most el kell kezdenem a spórolást, minden tetszik! :D

    VálaszTörlés
  3. A lakkok közül szinte minden kell :) Úgyhogy én is neki álltam spórolni, már várom a tavaszt :)

    VálaszTörlés