2014. január 19., vasárnap

Kedvencek - 2013

Tudom, tudom lassan már a januárnak is vége...:$ De időbe telt mire végiggondoltam mely termékeket is szerettem igazán a 2013-as évben!
Idén kezdtem csak igazán sminkelni magam a hétköznapokban, ezáltal ki is alakítottam egyfajta hétköznapi rutint! A kedvenc alapozóm a Max Factor Lasting Performance aminek pont elég fedése van a hétköznapokra. Korrektorból elég sokat begyűjtöttem az év során de a Bourjois Healthy Mix magasan verte mindet, egyedül az adagolással vannak problémáim, de amúgy egy remek korrektor! A Rimmel Stay Matte púderéből ez már a második darab, ami azért sokat elmond! :) Az ajkaimat ha nem ápolom rendszeresen akkor borzasztó állapotba kerülnek.. a Carmex már évek óta nagy kedvencem volt, de az év utolsó hónapjaiban becsatlakozott mellé ez a fantasztikus kakaóvajas ajakbalzsam a Himalaya Herbalstól :) Még sosem volt ilyen jó pirosítóm mint ez a BareFaced!! Ő az én tökéletes pirosítóm :) Szempillaspirálokból is sikerült jó pár darabot kipróbálnom az év során, de a legjobb mint közül a Max Factor False Lash Effect!! A két termék amit a leggyakrabban használtam a szemeimen a Maybelline On and on bronze Color Tattoo és a Manhattan krémes szemhéjtusa! :) A Sleek Oh So Special palettájában találtam meg a számomra tökéletes szemöldök színt, még pedig a Boxed-et! :)
Kézkrém függő vagyok, ez kész tény! :) Télen-nyáron kell nálam lennie kézkrémnek mert borzasztóan idegesít, hogy ha száraz a kezem... A legnagyobb kedvencem közülük a Neutrogena kézkréme, kicsit sűrű, de csodát művel a száraz kezeimmel!! Az Dove év elején volt nagy kedvencem az Avon pedig inkább az év vége felé! Azt hiszem megtaláltam a tökéletes körömerősítőt!! :) Amióta ezt a Rimmel körömerősítőt használom nagyon ritkán törik le a körmöm és szépen meg tudom őket növeszteni :) Sok jót olvastam anno az Isana körömlakklemosójáról, így egyértelmű volt, hogy megveszem és nem is bántam meg! :) Tökéletesen lemossa a körömlakkot és kellemes az illata!!
Jó darabig úgy voltam az új Rexona dezodorokkal, hogy csak hülyeség hogy ez más mint eddig, és csak kaszálni akarnak rajta.. De rá kellett jönnöm, hogy tényleg fantasztikus és azóta csak ezt vagyok hajlandó használni!! Évek óta a kedvenc hidratálóm az Annemarie Börlind Rose Dew krémje!! :) A Pixiboxnak hála lehetőségem nyílt kipróbálni a híres Bioderma Micellás lemosót, amibe bele is szerettem! :) Sokáig csak a Clean&Clear tonikjait használtam, de az alkoholt nem bírtam ezért kerestem egy alternatívát és sikerült elsőre megtalálnom a tökéleteset a Himalaya Herbals Refreshing & Clarifying Toner személyében!! :)
Az esti arclemosásba is sikerült egy fajta rutint bevezetnem, aminek fő eleme a Neutogena Visibly Clear 2 in 1 arclemosó és maszk! Szoktam mind a kétféle módon használni és remekül bevált, tökéletesen megtisztítja a bőröm! :)  Sokáig kerestem a tökéletes arcradírt és végül rátaláltam Himalaya Herbals diós arcradírjára ami azt hiszem sokáig a fürdőszobám kötelező eleme marad!! :)
Az idei én nagy felfedezettjei a hajolajak! Komolyan beléjük szerettem! Az általam használt három darab közül a Kérastase hajolaja volt a leghatékonyabb!! A Got2b Smooth & Chick termékét az utóbbi hónapokban kezdtem el rendszeresen használni, és tényleg segített abban, hogy kevésbé szálljon a hajam! :) A Serical Latte Tejproteines hajpakolás az a termék amit nagy valószínűséggel sose fogok lecserélni!! Minden egyes hajmosás után több órán keresztül rajta hagyom a hajamon és amikor kimosom a hajam selymes és könnyen kezelhető!! :) :)
A kézkrémek mellett a másik függőségem a tusfürdők! Ha nincs itthon 15 flakon akkor egy se! :) És most is épp úton van két The Body Shop tusi... :) Egyszerűen szeretem az illatos tusfürdőket és ha minden nap a kedvemhez illőt használhatom!! :) Idén fedeztem fel az Yves Rocher tusfürdőit és hát szerelembe is estem velük!! :) Fantasztikus az illatuk és tényleg hidratálnak!! :) Testápolókkal kapcsolatban szerencsére már nem vagyok ilyen mániákus, mivel annyira nem száraz a bőröm így nem is igényli sokszor a testápolót! Azért van itthon egy-két darab és közülük is a kedvencem a The Body Shopcsokis testvaja!! :)
Parfümökből három nagy kedvencem volt idén. Sajnos egyet elfelejtettem lefényképezni és csak most a bejegyzés írásakor jutott eszembe...:$ A parfüm aki nem került a képre az Esprit Celebration, őt inkább az év eleje felé használtam. Az Avon Ultra Sexy-t nyár végén kezdtem el használni és azóta is töretlen a szerelem! Ha egy kis változatosság kell, akkor használom a Lady Gaga Fame For Women parfümjét! :) 
Najó, talán van még egy kis függőségem... az illatos gyertyák! :) Amúgy is fura lány vagyok... van akit előbb felismerek a parfümje illatáról mint a hangjáról.. :) És a sorozatokat is tudom kötni ahhoz a gyertyához amit akkor égettem amikor néztem.. egyszóval fura vagyok :D A Yankee Candle gyertyákért már akkor bomoltam amikor még itthon nem is lehetett kapni... így majd kiugrottam a bőrömből amikor kiderült, hogy már itthon is elérhető :) Azóta rengeteget YC-t beszereztem és azt hiszem a számuk csak növekedni fog 2014-ben :) Persze nem csak YC gyertyákat égetek, bármi jöhet ami illatos! Ezért is szeretem nagyon az F&F gyertyáit! Konkrétan ez az illat engem az Odaát-ra emlékeztet mert ezt égettem amikor annak idején ledaráltam az első 4-5 évadot! :) :)

4 megjegyzés:

  1. Nekem egy narancsos F&F gyertyám volt, de sajnos nem érződött az illata... :-( Közös kedvenceink: YR tusik, YC gyertyák, Color Tattoo-k, Oh So Special és Bioderma :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :/ Nekem is volt olyan gyertyám az F&F-ből aminek nem érződött az illata, de ez a Lilac egy bevált darab :) Húú, sok a közös kedvenc :D :D

      Törlés
  2. A Serical Latte Tejproteines hajpakolással már én is szemezek egy ideje, lehet lassan beszerzem. A Csokis TBS-es testvaj nekem is megvan de egyelőre a kókuszost használnom :) Nyárra pedig beszereztem a Passion fruitos testvajat...hát az valami isteni. :) Egy olyan kérdésem lehetne,hogy a Yves Rocher tusfürdők mennyibe kerülnek? :) Köszi előre is és jó blogolást! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A hajpakolást csak ajánlani tudom, tényleg fantasztikus a hatása és ár/érték arányban is verhetetlen! A Passion fruitos mindig is érdekelt, de még nem tudtam megszaglászni :( Az YR tusfürdőket olyan 500-600 Ft-ért vettem, de szinte mindig van akció náluk! :) Nézz körül a honlapijukon, ott majd minden termék árát feltüntetik! :) http://yves-rocher.hu/

      Törlés