2014. február 22., szombat

Pixibox 2014 Február

Amikor elkezdtek megjelenni az első hírek 2014 első Pixiboxáról még nem gondoltam, hogy meg is fogom venni.. Valahogy akkor az az eltévelyedett gondolat fészkelte magát be a fejembe, hogy nekem ez most nem kell... de mekkorát tévedett...:) Végül az utolsó rendelési napon láttam, hogy a Bomb Cosmetics is csatlakozott a csapathoz, és felnéztem az oldalra. Mivel már órák óta rendelhető volt, gondoltam biztos kifogytak már, de nem! Szerintem a sors is úgy akarta, hogy megvegyem a februári Pixiboxot!!:)

És nem is kellett csalódnom! A Pixibox csapata újra kitett magáért és egy fantasztikus dobozt állított össze:)

Már elkezdtem kipróbálni a termékeket és hamarosan hozom a tesztet róluk!!:)

A doboz tartalma:
  • Vichy - Teint Idéal alapozó minták (2x1,5 ml fluid és 2x1,5 ml krém)
  • Vichy - 3in1 Arclemosó (100 ml)
  • Ardeco - körömlakk (6 ml)
  • Ardeco - szemhéjfesték alapozó (5 ml)
  • Eucerin Lip Aktív - ajakápoló (4,8 g)
  • Valentino - Valentina női parüm (1,5 ml)
  • Bomb Cosmetics - kiwi és lime fürdősüti
  • A méhnyakrák elleni küzdelem jelképeként egy kitűző

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése