2014. április 13., vasárnap

Avon kedvencek új külsővel!

Ha Avonról van szó nekem az első amit beugrik a Naturals termékcsalád tusfürdői és testpermetei. Belőlük már vagy egy tonnával elhasználtam! :) Most pedig új csomagolást az egész család és ezt szeretném megmutatni azoknak akik még nem találkoztak az áprilisi magazinnal.

Ráadásul most akció is van a magazinban ami a bőrápoló balzsamok kivételével az összes Naturals termékre érvényes: minden második termék csak 199 Ft. 

Hogy tetszik az új külső? :)

4 megjegyzés:

  1. De jó,hogy írtál róla, az akciót eddig észre se vettem :) Nagyon tetszik az új külsejük egyébként, sokkal letisztultabb és szebb lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy felhívhattam rá a figyelmed! :D

      Törlés
  2. Nekem nagyon tetszik az új külsejük, érdemes volt váltaniuk :-)

    VálaszTörlés