2014. április 10., csütörtök

DM Dekor doboz

A héten én is elcsábultam és beszereztem pár DM Dekor dobozt..:) Nagy meglepetés nem volt, hisz már olvasgattam előtte a blogokon hogy Astor termékek és Dove hajbalzsam van bennük, de azért reméltem változatos dobozokat kapok ki.

Összesen 3 dobozt váltottam ki, de egyet a nővéremnek szántam. Közülük kettő teljesen megegyezett! 

Szerintem már a balzsamért is érdemes volt kiváltani, imádom a Dove hajápolási vonalát!! :) Bár ezt a balzsamot még nem próbáltam (majd ma délután:)) a kedvenc samponom tőlük van, amiből már a második flakont használom!

A lakkok nem olyan hű de izgik, ráadásul mindkettőben ugyanaz a szín volt... Nade az egyik majd a hamarosan induló nyereményjátékhoz csapódik ;)

Bár reménykedtem hogy egy szemhéjpúdert is sikerül kikapnom, a rúzsnak és a szájfénynek is nagyon örülök! Mindkettő gyönyörű, a szájfény pedig az arany csillámokkal tökéletes darab lesz nyáron!! :)
Frici is segíteni akart... :)

2 megjegyzés: