2014. április 21., hétfő

Yankee Candle nyár 2014

Így a húsvéti lakomák és nagy családi beszélgetések végeztével gondoltam leülök egyet írni a blogra, ha már kicsit elhanyagoltam az elmúlt héten.. Rögtön eszembe jutottak a Yankee Candle gyertyák amiket amiket a Facebookjukon láttam, és már akkor gondoltam, hogy meg kell osszam veletek, milyen illatorgiák várnak ránk a nyáron!! :) 
  • Black Plum Blossom: A gyönyörű fekete szilvavirág finoman csábító nektárja egy csipetnyi pézsmával és vaníliával.
  • Orange Splash: Lédús, frissen szedett narancs… egy páratlan, nyári frissítő gyümölcs aromája.
  • Sweet Apple: A tökéletesen érett és ropogós alma egyenesen a gyümölcsösből.
  • Margarita Time: A frissen facsart lime üdítő aromája egy pohár margaritában.
  • Citrus Tango: A napérlelte narancs, citromhéj és grapefruit igazán citrusos keveréke.
Közülük egyet megnyerhettek a Facebook játékukon!! :) 

Nektek melyik tetszik? Fogtok rendelni belőlük?:)


 
                                                       Kellemes Húsvéti Ünnepeket!!! :)

2 megjegyzés:

  1. Mindre fáj a fogam, és alig várom, hogy végre rendelhetők legyenek :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor nem vagyok egyedül :D Már én is nagyon várom őket!! :)

      Törlés