2014. május 23., péntek

TAG - Lakkfüggő vagy-e

Mostanában mindenhol ez a Tag jön szembe, és kedvet kaptam hozzá, hogy én is kitöltsem, ha már mostanában úgyis rákaptam a körömlakkozásra! :) 


1. Figyeled-e mások körömlakkjait, hogy mi van rajtuk?
Igen, szoktam figyelni ki milyenre festi a körmét :)

2. Átnézed-e a készletedet időnként?
Sajnos most elég rossz a tárolási rendszerem, így ha keresek egy lakkot, akkor át kell magam ásnom a többin is, így akarva-akaratlanul átnézem őket. De már tervezem az új rendszert :) 

3. Képes vagy egy swatch alapján azonnal elrohanni egy lakkért?
Még nem fordult ilyen elő. Olyan volt már, hogy a boltban amikor nézelődtem eszembe jutott egy körömlakkról, hogy tetszett róla a swatch és ezért megvettem!

4. Fújod kívülről a kollekciód?
Nagyjából tudom milyen lakkjaim vannak..:)

5. Mindig képben vagy a legújabb hazai/külföldi trendkiadásokkal?
Drogériás lakkoknál igen, de a high end márkákat már kevésbé követem. Maximum ha szembejönnek egy blogon, akkor tudom, hogy lesz olyan..

6. Mindig képben vagy a legújabb trendekkel, technikákkal? (ombre, saran wrap, stb.)
Nagyjából igen.

7. Van márkásabb álomlakkod? (OPI, China Glaze, Essie, Zoya, Mac, stb.)
Ó, de még mennyi.. :) China Glaze, piCture pOlish, A-England, Orly, IsaDora, Deborah Lippmann és még sorolhatnám őket :)

8. Tisztában vagy a következő fogalmakkal : franken, dupe, finish, holo?
Igen :)

9. Szemed van arra, hogy egy kép alapján meglásd a dupe-okat?
Nem, én ehhez béna vagyok...:$

10. Akármikor jársz egy drogériában, odamész a körömlakkos állványokhoz, még ha csak egy ásványvízért ugrottál is be, és az akciós pultot is megnézed?
Naná, a barátaim nagy "örömére"...:D

11. Ha a drogéria alkalmazottja nem tudja a helyére tenni az adott körömlakkot, te csukott szemmel is tudnád, hogy hova tartozik és segítesz neki?
Nagyjából tudnám...:)

12. Elmondod a családodnak, ha vettél új lakkot?
Ha olyan kedvem van világgá kürtölöm, ha nem akkor megtartom magamnak az információt :)

13. Voltál már körömlakkstopon?
Erre a szintre még nem jutottam el :D

14. Ha újra lakkoztál, másnap megmutatod a barátnődnek/osztálytársadnak, hogy ő is gyönyörködhessen benne?
Naná, ezzel az egyetlen gond, hogy a két legjobb barátom az osztályban fiú, így csak néznek és bólogatnak...:D

15. Minden nap szóba kerül nálad a körömlakk szó, legalább egyszer?
Egyszer minimum... vagy többször...:D     

16. A készleted 2-3-5-10x nagyobb, mint egy átlagos (mennyiséget birtokló) lányé? (Egy átlagos lány maximum 5-6 lakkot birtokol, ezzel szemben te már az 50., vagy a 100. darabodat veszed)
Az biztos, hogy több mint egy átlagos lányé, de most meg nem mondom pontosan hány darab van.. Majd ha elkészül az új rendszer és kiszelektáltam a már nem teljesen okés lakkokat akkor megszámolom a maradékot!! :)      
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése