2014. június 24., kedd

OPI - Coca-Cola Red

Madarat lehetett volna fogatni velem, amikor kiderült, hogy kapok tesztelésre egy lakkor az OPI-tól a Coca-Cola kollekcióból!! :) Ez a gyönyörűség a Coca-Cola által inspirált Coca-Cola Red, és tényleg igazi Coca-Cola piros a lakk!! :D

Amikor felkentem csak néztem, hogy egy rétegben szinte majdnem tökéletesen fed! :) A körmeimen is egy rétegben láthatjátok. A mutató ujjamnál látszik, hogy kicsit átlátszik a körmöm vége, a gyűrűs ujjamnál pedig a kis fehér folt. De ezek is csak akkor látszódnak, hogy ha rákoncentrálunk :)

Sajnos a tartóssága már nem ilyen tökéletes mint a fedése.. Fedőlakkal is sajnos igen hamar elkezdett megkopni.

De ettől eltekintve igazán szép a lakk és valószínűleg igen gyakran fogok utána nyúlni!! :)

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a színe, ez a kollekció pedig különösen ötletes lett szerintem :) Nekem a Cola Vanilla a kedvencem, láttam, hogy van lakkban is, de még nem láttam mintákat róla :)

    VálaszTörlés