2014. június 7., szombat

Pixibox 2014 Június

A héten kaptuk kézhez a legújabb Pixiboxot, és ez volt az első amiért nem kellett aggódnom, hogy le tudok-e rá csapni, mert már előfizettem, így csak kényelmesen hátradőlve várni kellett, hogy megjöjjön :)

Ennek most kifejezetten örülök is, mert ez a doboz tényleg fantasztikus, és nagyon sajnáltam volna, ha nem kerül a birtokomba!!

Tartalma:

La Roche-Posay Hydreane BB krém (15 ml - utazó méretű termék)
Kicsit aggódtam, hogy sötét lesz a medium árnyalat, de úgy tűnik a lebarnult bőrömhöz pont illik!:)

La Roche-Posay Fiziológiás Micellás arctisztitó (50 ml - utazó méretű termék)
Ez már kb az ötödik micellás lemosóm :) de nembaj, szeretem őket összehasonlítani. Ráadásul tökéletes lesz a nyaralásra!!

La Roche-Posay Anthelios XL ultra könnyű napvédő fluid SPF 50+ (3ml - minta)
Ennek a terméknek kifejezetten örültem, mert napvédőből sose elég, főleg ebben az őrült napsütésben.

China Glaze körömlakk (14 ml - teljes kiszerelésű termék)
Amikor megláttam, hogy lesz a dobozban China Glaze lakk, majd kiugrottam a bőrömből!!:) Ő az első China Glaze lakkom! A képen sajnos szürkének látszik, pedig egy gyönyörű lila szín!!

Atrdeco rúzs (teljes kiszerelésű termék)
Nagyon ritkán használok rúzst így féltem is amikor megláttam, hogy egy olyan szín lesz amit nem hordanék, de szerencsére nem így lett! Ez a szín nekem nagyon jó lesz a hétköznapokra!!:)

Kérastase Cristaliste termékcsalád (10ml/10ml/15ml - minta)
Eddig csak egy hajolajam van ettől a márkától, ami bevált, így kíváncsi vagyok ezek mit fognak művelni a hajammal 

Prada Candy parfüm ( 1,5 ml minta)
IMÁDOM!! Első fújásra beleszerettem!!! Valószínűleg szülinapomra kérek is egy üveggel ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése