2014. június 21., szombat

Szerzeményeim

Tegnap a barátaimmal bementünk a városba sétálgatni meg ügyeket intézni és ha már ott voltunk, pár boltba is bejöttek velem... mondjuk volt aki ki is menekült...:D

100 Ft-os bolt:
Valamiért sose voltam ebben a boltban, kiesik az útvonalamból. De most be kellett mennem, és szerintem most már néha be is fogok nézni! :) 
Aki követ instagrammon láthatta, hogy két fantasztikus házi készítésű szappannal lettem gazdagabb, és ezért kellett egy szappantartó. Nem a szépségre mentem, ez a 99 Ft-os darab tökéletesen ellátja a feladatát!! :)
Szemöldök csipesz már amúgy is kellett és ennyiért még ha nem is válik be, nem fogok sírni!
A tusfürdő illatába rögtön beleszerettem!!:)

DM:
Ahogy szagolgattuk a tusfürdőket egyik haverommal, a kezembe nyomta, hogy milyen jó illata van. Amikor megláttam jutott eszembe, hogy én már láttam róla egy blogon tesztet és már ott eldöntöttem, hogy megveszem, de aztán megfeledkeztem róla..:) Most viszont gyorsan lecsaptam rá. Ráadásul akciósan :D

Baglyok:
Enyhe bagoly és írószer bolt mániában szenvedek! Hát most mindkettőt sikerült kielégíteni! Mondjuk láttam egy állati édes baglyos bögrét is *.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése