2014. július 29., kedd

500. bejegyzés - NYEREMÉNYJÁTÉK :) - LEZÁRVA


Juhhúúúú, ezt is megértük, ez a blog 500. bejegyzése!!!! :D A termékek már egy ideje gyűltek és most eljött az alkalom, hogy elinduljon a nyereményjáték értük!! ^^ 

Én nagyon boldog vagyok, hogy megértük ezt a számot!! :) Ahhoz képest, hogy tavaly volt egy igen nagy kihagyás a blog életében, ez ma már nem látszik, szépen növekszik a követők tábora és folyamatosan új ötleteken agyalok a bloggal kapcsolatban! :)

Szeretném megköszönni mindenkinek a támogatást, hogy eljutott idáig a blog! :) Remélem a közeljövőben még sok hasonló ünnepre lesz alkalmunk! ^^

Határidő: Augusztus 29

8 megjegyzés:

  1. Köszönöm a lehetőséget, nagyon jó kis csomagot állítottál össze. :) Nagyon szép, kerek szám, gratulálok hozzá. :)
    Nálam is van játék most, ha nem haragszol, belinkelem. :) Remélem, tetszik a csomag és jelentkezel Te is. :)
    http://nicetiesinmylife.blogspot.hu/2014/07/nyari-nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Igen, sajnos ezt én is észrevettem, de tabbal tudsz ugrálni kérdésről kérdésre! :)

      Törlés
  4. Nagyon szépen köszönöm a lehetőséget, éltem is vele! :) Még sok-sok posztot szeretnénk látni tőled, 500 bejegyzés nagyon szuper, továbbra is maradj ilyen kitartó! :)

    VálaszTörlés
  5. Szia !
    Az első kitöltést elrontottam (nem tudtam görgetni , és enter-t nyomtam) , ezért kitöltöttem mégegyszer .
    Köszi a játékot !

    VálaszTörlés