2014. július 21., hétfő

Elmúlt hetek szerzeményei

Igencsak sok mindent kaptam és vettem magamnak az elmúlt pár hétben, így elhatároztam, hogy bemutatom őket a blogon! Némelyiket már használom pár hete, így kezd kiforrni a véleményem és hamarosan teszt is várható!! :)

A legtöbb termék a Tescoból van! Ott is elkezdődtek a nagy leárazások, plusz volt ami már létszükséges volt! 
A Ziaja tusfürdőket már ezer éve nézegettem/szagolgattam, de egyszerűen drágának találtam őket... de most egyet fizet kettőt vihet akció keretén belül lecsaptam rájuk!! :)
A híres avokádós és zabkásás pakolást a Freemantől szintén akciósan sikerült kifognom! Olyan 500 Ft körül volt az ára és az összes többi Freeman arcápolási terméknek is!!
A Dove samponom már a végét járja és mivel még keresem a tökéletes sampont, erre az Elseve Nutri-Gloss darabra esett a választásom.
Ezzel a Gliss Kur Anti-Frizz termékkel a nővéremnél találkoztam először, és annyira megtetszett, hogy meg kellett vennem magamnak is!! :)
Az F&F gyertyához szintén leárazva sikerült hozzájutnom, több illatban is találtam, de ez az örök kedvencem!! :)
Én vagyok az a lány akinél mindig van zsebkendő! :D Télen náthás vagyok, nyáron egyszerűen csak folyik a nózim folyamatosan... Amikor megláttam ezt az Zewa Softis zsebkendőt, rögtön beleszerettem (zsepibe beleszeretni...?!?!) Tetszik ez a zöldes-kék borítás és a halacska..^^ Ráadásul kellemes parfümös illata van!! :)
Szintén a Tescoból egy leárazott darab! Szeretem az ilyen is egyszerű vászoncipőket a nyáron! :) Eredetileg fehéret szerettem volna, de az nem volt a méretemben :/
Nemrég a barátaimmal sétáltunk Győrben és megakadt a szemem egy kis boltocskán. Belépve csak az ékszereket láttam meg, majd ahogy megfordultam nagyon megörültem! Ott sorakoztak a lakkok, ráadásul olyan Moyra kollekciók voltak ott amik (számomra) újak, így meg is vettem a Sea Salt kollekcióból  a Summer Storm árnyalatot és a Bubble Gum kollekcióból a Tutti Frutti árnyalatot! ^^
Ha már körömlakkok... Az egyik My Little Pony kihívásban említettem, hogy rózsaszín lakkból igen gyérül állok, ezért feltankoltam belőlük! :) Kicsit féltem, hogy nem lesznek jók, hiszen összesen a négyért fizettem 700 Ft-ot, de szerencsére igen jól teljesítenek! :)
Ezt a kis szépséget Siófokon vettem a nyaralás alatt mindössze 390 Ft-ért!! :) Szerintem nagyon szép, és rengeteg színben lehet kapni!! 
Végül pedig a KIK-es zsákmányok! Imádom a KIK-et, remek dolgokat találok ott borzasztó alacsony árakon!! Legutóbb már nem tudtam hova kapjam a fejem, mert tele volt a bolt mindenféle baglyos cukisággal!!! :) És mivel épp a bagoly-imádó korszakomat élem...:D Ezt a kis evőeszköz tartót el kellett hoznom, bár nálam valószínűleg faldísz lesz belőle :) Smileys matricára ezer éve vadásztam és sikerült megtalálnom a tökéleteset! :)


https://www.facebook.com/pages/Dorottya-smink/473736412663594  http://www.bloglovin.com/blog/3037509  http://instagram.com/dorkav  https://twitter.com/Dorottyasmink  http://www.pinterest.com/dorottyasmink/  dorkakomkom@gmail.com

7 megjegyzés:

  1. imádom a Ziaja kókuszos tusiját *-* A L'Oreal Elseve samponjai és balszamjai telitalálatok :) én már csak ezeket használom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem elsőre a narancsos tusi jobban tetszik, de a kókuszos se rossz! :)

      Törlés
  2. Én mindig hajápoló termékeket szoktam tesztelni,és ami eddig a legjobban bevált,az a kevin murphy termékcsalád. White Hairben ajánlotta a fodrászom,hogy helyrehozná a hajam. És milyen igaza volt. Nem törik a vége,selymes,könnyen kezelhető,elég heti 2-3x hajat mosnom ( eddig mindennap kellett ),és aminek a legjobban örülök,hogy nőtt is a hajam elég sokat,amióta megfogadtam a fodrász csajszi tanácsát. Ajánlom mindenkinek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drágább samponokról már lemondtam...:/ Próbáltam egyet-kettőt, amit nagyon dicsértek, de sose értem el jobb hatást mint egy drogériás samponnal.

      Törlés
    2. Én a Kérastase Homme Capital Force gyorsan zsírosodó hajra való sampont próbáltam ki,valamint a zsíros fejbőrre valót,és tény,hogy valamicskét javult a helyzetem,de nem oldotta meg teljesen a problémám,főleg,hogy ezek egyenként 5 rongyba kerülnek,úgyhogy mondhatom pénzkidobásnak az egészet ..... a WH szalonról és termékekről sok jót hallottam,ki is próbáltam,és ez a KM termék 1-2 fokkal jobb,mint amiket eddig vettem,szóval eddig ez a TOP1 most nálam.

      Törlés
  3. A narancsos Ziaja tusfürdőt én is használtam már, az illata mesés csak kár, hogy a bőrön nem marad belőle semmi :( A Moyra Bubble Gum kollekciója csodás szerintem, nekem is ez az árnyalat van meg és nagyon szép, a Sea Salt kollekcióból pedig szintén ezzel az árnyalattal szemezgetek már egy ideje :D

    http://thebeautyandglamourblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg mesés az illata, egy-két használat után bekerült a legnagyobb kedvenceim közé ^^

      Törlés