2014. szeptember 3., szerda

Bvlgari Omnia Indian Garnet

A Luxoryshop jóvoltából lehetőségem nyílt tesztelni a Bvlgari Omnia Indian Garnet parfümjét! Én az illatok terén nagyon béna vagyok, így először is beszéljen helyettem a parfüm hivatalos leírása és jegyei, majd utána leírom a saját véleményem róla! :)

"Az olasz Bvlgari ékszerészt az indiai mandarin ihlette, legújabb alkotása igazolja, hogy egy egyedi, különleges parfüm, egy igazi illatos talizmán. Világos narancssárga ragyogása, a mandarin figyelemre méltó intenzitása és pompás áttetszősége által a kivételes ékszerészek is úgy vélik, hogy ez az illat nem csupán egy "értékes" drágakő, hanem egy igazi ritkaság. A meleg, élénk színek varázslata, a nap sárga, a narancs, a piros finom árnyalatai, egészen az arany mélyebb, szinte bronz csillogásáig, mind a Bvlgari ékszerek káprázatos drágaköveit idézik. A színpompás harmónia isteni vonzerőt sugároz, hatalmába keríti a szenvedélyt és az érzékiséget, de mindez csak az ellenállhatatlan női viselőjével válik teljessé."

"Fejjegyében élénk, kifinomult energiát áraszt a zamatos mandarinnak és a sáfránynak köszönhetően. 
Szívjegyében örök, búja virágok párosa uralkodnak: a rendkívül csábító indiai tubarózsa
(a „vágy virága”), és a sokoldalú, illatos osmanthus.
Alapjegyének erejét a borostyán és az indiai erdő adja."
 
Kezdeném a csomagolással, ami amennyire szép annyira bonyolult is..., legalábbis először! :D Amikor megérkezett és kivettem a dobozából, csak néztem, hogy ez most hogy nyílik, és vagy 5 percig játszottam vele, mire rájöttem. De ha egyszer megvan, akkor onnantól már megy! :)
Amúgy szerintem jól néz ki a csomagolás, igazi dísze a sminkes asztalkámnak! Ez a kis változat öntögetős, de ez egyáltalán nem ront a báján.

Az illatával először nagy bajban voltam. Első szaglásra vissza is raktam rá a kupakot és csak napokkal később mertem újra elővenni! Számomra egy kicsit túl erős az illata, de szerencsére csak az elején. Amikor először volt rajtam egy teljes napot, folyamatosan szagolgattam a csuklómat, és ahogy teltek az órák, úgy enyhült és kezdett átmenni kellemes illatba! Estére már egy kellemes, bár szerintem kissé férfias illat vette át a helyét! Mivel nyáron inkább visszafogottabb illatokat hordok, ez inkább őszi-téli illat lesz számomra!
 
Akinek az orra alá nyomtam a csuklómat, mind azt mondta hogy kellemes illat! :)

Tartósságára egy szavam se lehet, reggel hétkor vittem fel és este nyolc körül még éreztem magamon!

https://www.facebook.com/pages/Dorottya-smink/473736412663594  http://www.bloglovin.com/blog/3037509  http://instagram.com/dorkav  https://twitter.com/Dorottyasmink  http://www.pinterest.com/dorottyasmink/  dorkakomkom@gmail.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése