2014. szeptember 20., szombat

Catrice - Nude Illusion

Ahogy már a legutóbbi haul bejegyzésben is említettem; szükségem volt egy új alapozóra és ez felkeltette annyira a figyelmemet, hogy lecsapjak rá! :) Most már használgatom pár hete, így megérett a teszt róla!

Először is a külső:
  • Nehéz matt-üveg. Egyrészt félek mikor verem le az asztalról, másrészt igen nehéz lesz előbányászni majd az utolsó cseppeket belőle.
  • Egyedül a magyar leírás van rajta matricaként, a többi "tartós". Remélem nem is fognak kopni a feliratok!
  • Pumpás az adagolója! Könnyű adagolni vele és nem kell belenyúlkálni a termékbe.
  • Megvételkor még le van zárva a termék, így tuti nem piszkálta senki előttünk!

2500 Ft körül van az ára, ami szerintem teljesen korrekt ezért az alapozóért. Öt árnyalatban kapható, én a legvilágosabb 010 Nude Ivory árnyalatban vettem meg.

Az alapozó egyaránt ígér mattítást és egységes ragyogást az arcbőrnek a fényvisszaverő pigmentek segítségével! Nekem kombinált, de inkább száraz bőröm van, így nagyon ritka az az eset, hogy átfényesedne a bőröm. Nem is volt ilyesfajta problémám, szép matt lett a bőröm tőle, de azért egy vékony réteg púdert, már csak a fixálás kedvéért, de tettem fölé. 


Fedésre nálam átment a rostán! :) Közepes fedésűnek mondanám, szépen kiegyenlíti a bőröm és a piros foltokat is nagyjából takarja. A szemem alá, az orrom köré és a piros foltokra szoktam még egy kis korrektort felvinni.

Sok helyen olvastam, hogy egyszerűen lekopik az emberekről estére. Nekem egyedül az orrom környékén kopott meg, de ott is csak azért, mert szinte folyamatosan folyik az orrom. De ettől eltekintve szépen tartotta magát.

Összességében nekem nagyon bevált, állandó tagja lett a napi sminkrutinomnak! Szerintem mielőtt megveszed, azért érdemes elolvasni mások véleményét is, főleg ha más bőrtípusba tartozol!


https://www.facebook.com/pages/Dorottya-smink/473736412663594  http://www.bloglovin.com/blog/3037509  http://instagram.com/dorkav  https://twitter.com/Dorottyasmink  http://www.pinterest.com/dorottyasmink/  dorkakomkom@gmail.com

2 megjegyzés:

  1. Lehetséges, hogy ez lesz a követkző alapozóm, bár nekem zsíros a bőröm nem is kicsit, így talán nekem kevés.. De majd nézegtek még véleményeket. (-:
    A csomagolás nekem tetszik, hogy üveg, bár én a tégelyes kiszerelést jobban kedvelem, mert abból az utolsó cseppig könnyű kinyerni a terméket.

    VálaszTörlés
  2. Köszi, hogy megfogadod a tanácsom ^^ Igen, a tégelyesek ebből a szempontból tényleg jobbak! :)

    VálaszTörlés