2014. október 12., vasárnap

Pixibox 2014 Október - 2. Születésnapi kiadás


Boldog Szülinapot Pixibox!! :)

Az októberi Pixiboxot sokan támadták, hogy többet vártak egy ilyen különleges kiadástól, de hogy őszinte legyek, nekem tetszik! Már a külső is, amit a különkiadás kapott is egyedi, kitűnik a többi fekete-fehér doboz közül, plusz ahogy kinyitottam fantasztikus rózsaillat csapta meg az orrom! *.* Igen, engem már az illata is elvarázsolt, de szerencsére számomra a termékek sem okoztak csalódást! :)



Amúgy a szülinappal egybekötve a Pixibox egy kis változáson ment keresztül, most már háromféle doboz készül majd minden második hónapban a rajongóknak. Bennük találhatóak lesznek azonos és különböző termékek is, ezzel is fokozva az izgalmakat! :) Már ez a doboz is ilyen volt, de ahogy néztem a többit, én örülök, hogy ez került hozzám!:)

Tartalma:


Schwarzkopf Professional BC Oil Miracle Rose Oil hajolaj és haj és fejbőrápoló sampon:

Szóval nekik volt az a fantasztikus rózsa illatuk, amitől még azóta is illatozik a szobám! :) Mindkettő mini termék, de szerintem a hajolaj így is elég lesz egy darabig... legalábbis ha nem esik baja, mert pici üvegcsében van (egyszer már leejtettem, enyhe szívrohamot kaptam, de semmi baja nem lett szerencsére), ráadásul öntögetős, így kicsit nehéz megfelelő mennyiséget kinyerni. A sampont még nem próbáltam, de már kíváncsian várom, hogy hogy teljesít! 


Eucerin pH5 kézkrém:

Amúgy is fogyóeszköz nálam a kézkrém, hát még az őszi téli időszakban! Eddigi tapasztalatok alapján pedig tényleg hatásos! 


Naobay Moisturizing Milk Cleanser arctisztító tej és Oxygenating Cream Moistrizing oxigenizáló arcápoló krém:

A Naobay termékekre voltam a legkíváncsibb. Két utazó méretű termék kapott helyet a dobozban, már használatba is vettem őket és eddig meg vagyok elégedve a hatásukkal, de az áraikat nézve nem hiszem hogy szaladni fogok felvásárolni a termékeiket.


Beyu körömlakk:

Amikor megláttam kicsit csalódott lettem, nem szoktam ilyen színeket hordani, nincs is ilyen a kollekciómban, de ahogy kipróbáltam, rájöttem, hogy hülye voltam eddig és kezdem megszeretni!


NYX Doll Eye vízálló szempillaspirál:

Nagyon örültem, hogy nem a szemöldökpúdert kaptam ki!! Szempillaspirált minden nap használok, és szeretem az újdonságokat kipróbálni, így nagyon örültem neki! :)


Nina Ricci parfümminta:

Imádom a Nina Ricci illatokat így ezzel is betaláltak nálam! :)


https://www.facebook.com/pages/Dorottya-smink/473736412663594  http://www.bloglovin.com/blog/3037509  http://instagram.com/dorkav  https://twitter.com/Dorottyasmink  http://www.pinterest.com/dorottyasmink/  dorkakomkom@gmail.com

1 megjegyzés:

  1. Szia!Én is ilyen összeállítású dobozt kaptam, annyi különbséggel, hogy az én spirálom Fly with me. Nagyon örülök, hogy nem a rúzsos, szemhéjpúderes összeállítást kaptam, akkor nagyon csalódott lettem volna. Így csak egy picit, én is azoknak a táborát erősítem, akik kicsit extrábbra számítottak a szülinap alkalmából.

    VálaszTörlés