2014. november 28., péntek

Pár őszi szerzemény

Az elmúlt hetekben sikerült pár olyan dolgot vennem, amiről akár mondhatnám is, hogy igazi őszi darabok, hiszen szinte mind illatában/ízében/kinézetében az őszre hajaz. Bár lehet csak nálam, az igazi ősz fanatikusnál :D

Alverde & Avon

Nem is volt kérdés, amikor megtudtam, hogy idén is kapható lesz az Alverde karácsonyi testápoló triója, hogy megveszem! :) Imádtam már tavaly is, és az idei összeállítást is hamar el fogom használni szerintem :D

Nagyon ritkán rendelek az Avonból tusfürdőt, de ennek az illata valahogy megfogott, szerintem igazi őszi, fűszeres illat ^^


Lidl

Amikor megláttam az újságban a karácsonyi újdonságokat, rögtön szaladtam megnézni őket. Sajnos igen korlátozott ideig kutathattam csak köztük, hála a legjobb barátomnak, aki aggódott, hogy elkésünk az óráról...

De azért így is sikerült venni egy-két dolgot :D

Kezdeném azzal, ami nem igazán vált be :/ A kávéízesítő... furcsa íze van, nekem nem jött elő belőle a narancsos&citromos íz. Aztán lehet, hogy én vagyok a béna és rosszul használtam..

A gyertyáknak nincs nagyon erős illatuk, de azért érezhetőek, szerintem nagyon szépek :D Ráadásul csak kb 300 Ft volt darabjuk :D

A legnagyobb kedvencek a ragasztószalagok!! :) Imádom őket!! Nagyon sajnálom, hogy a szebb darabokat itthon csak nagyon nehezen és drágán lehet elérni :(  Ezért szeretem, hogy karácsony környékén az Aldiban és a Lidlben mindig lehet fantasztikus darabokat olcsón kapni :) 


Yves Rocher

Ez az egyik márka, ahol tűkön ülve várom minden évben, hogy jöjjenek a karácsonyi illatok! Idén sem kellett csalódnom bennük! :D Mivel mindig csak tusfürdőket vettem eddig, most szakítottam a hagyománnyal és egy parfümmel leptem meg magamat! :) Aki szereti a tömény, édes illatokat az mindenképpen menjen be az egyik üzletükbe és szaglássza meg őket!!! :)

Plusz a parfümhöz járt egy teatartó fémdobozka, ami nálam vattakorong tartó lett! :D

2 megjegyzés:

  1. Jó dolgokat szereztél be!!:) Az Alverde testvajak tényleg szuperek. Az Yves Rocher parfümök tényleg jók. :)
    A háttér pedig rohadt hangulatos. ;) Karácsony feelingem lett.

    VálaszTörlés