2014. december 13., szombat

DIY karácsonyi ajándékok


Már tényleg csak egy ici-picit több mint egy hetünk maradt karácsonyig és gondolom nem én vagyok az egyetlen aki az utolsó pillanatra hagyta az ajándékokat... :D Nekem igen húzós lesz a jövőhét mert pár igen kemény dolgozat mellett neki kell állnom az ajándékok elkészítésének, mivel a legtöbb DIY ajándék lesz! :)

Gondoltam, hátha van még valaki aki nem tudja mit venne/készítene a szeretteinek, ezért egy kis bejegyzést szentelek a szebbnél szebb DIY ajándékoknak.

A kedvencem; a rejtsünk egy nagyobb befőttes üvegbe vagy egy kis tartóba apró kedvességeket, ajándékokat! Szerintem ez az amivel tényleg tudjuk, hogy akitől kaptuk igazán gondolt ránk és elgondolkozott azon, hogy mivel lepjen meg! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése