2014. december 10., szerda

Pixibox 2014 December


Múlt héten megérkezett a decemberi Pixibox, amit (mint minden alkalommal) nagy izgalommal vártam! :) Mielőtt a kezembe vehettem volna, szembejött róla egy-két negatív kritika twitteren, így kicsit aggódtam, de szerencsére én nem csalódtam a dobozomban! :)


Tartalma:

OSiS+ Glamination Strong Glossy Holdspray:

Külsőre nagyon bejön ez a hajlakk, de még tesztelgetem, hogy mennyire együttműködő.


Uriage Créme Lavante krém-tusfürdő:

Ez a tusfürdő pont azokra az alkalmakra lesz nekem jó, amikor nem érzem jól magam, és nem akarom egyik erős illatú tusfürdőmet se használni! 


Uriage Isofil intenzív ráncfeltöltő szérum:

Ehhez a termékhez még kicsit fiatal vagyok így 22 évesen, ezért anyu kapta meg!


Bielenda Skin Clinic Professional hidroplasztikus anatómiai arcmaszk:

Erre a termékre már nagyon kíváncsi vagyok! De még várom a megfelelő nyugis délutánt amikor kipróbálhatom. :)


CoconutOil Cosmetics ajakápoló balzsam:

Róla itt most nem szeretnék részletesen beszélni, majd egy külön bejegyzést szánok rá!


Clarins arcápoló kozmetikumok:

Az én dobozom egy arcápolót és egy arclemosó tejet tartalmazott. Előbbit már próbáltam és kellemes állagú krém, de ekkora mintából nehéz megállapítani, hogy hosszabb távon hogy viselkedne a bőrömmel; utóbbit még sajnos nem volt időm kipróbálni.


La Roche-Posay Rosalia CC krém:

A mostani téli, hófehér bőrömnek túl sötét / narancssárgás. Majd nyáron újra előveszem.


Jimmy Choo parfümminták:

A férfit rögtön oda is adtam az egyik legjobb barátomnak, a nőit pedig használtam egyszer kétszer és nagyon kellemes!! :)


Kuponok:

A doboz tartalmazott három kedvezményre jogosító kupont is, de kötve hiszem, hogy fel fogom őket használni.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó dolgok voltak benne! az ajakápolóra külön kíváncsi leszek. (-:

    VálaszTörlés
  2. Egész jóra sikeredett a doboz :) Igazából mindegyik terméke kipróbálnám szívesen :) Olvastam, hogy többféle összeállításban jelent meg ez a decemberi pixibox, és nekem ez a verzió tetszik a legjobban :) Mindegyik termékről szívesen olvasnék tesztet :) Tervezed valamelyiket bemutatni? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ajakápolóról mindenképpen akarok írni!! :) A többi még a jövő kérdése :)

      Törlés