2015. január 31., szombat

Essence - Cinderella


Essence márciusban egy Disney mese által inspirált kollekcióval lep meg minket, ami nekem rögtön a szívem csücske lett, mert gyermekkoromban egyetlen Disney mesét láttam, az a Hamupipőke volt, de az rongyosra néztem :D Szóval ez most rögtön beindított nálam egy nosztalgiázós rohamot... :D 

Nem tudom, hogy az emlékek miatt vagy sem, de ez a kollekció fantasztikus...:D A paletta és a fedőlakk rögtön must have szekcióba került nálam, de a szájfények és a highlighter is varázslatos!  

6 megjegyzés:

  1. Jesszusom már most imádom ezt a kollekciót! ♥ Mikor kisebb voltam, mindig hamupipőkéset játszottam. :)
    Minden darabja kell, de főleg a highlighter!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hamupipőke mindenkit elvarázsolt :D Igen, gyönyörű a highlighter! *.*

      Törlés
  2. A fedőlakk a highlighter és a pirosító nagyon megfogott,és másodjára végig nézve a felső szájfényi s valami gyönyörűség. :D Nálunk kapható lesz??? :D Mert ha igen el kellesz gondolkodnom hogy a kiszemelt vagy ezt a highlightert vegyem meg. :3

    VálaszTörlés
  3. Én az egyik szájfényt és a pirosítót szeretném!!!!!! *-* Bár tuti elkapkodnak majd mindent :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az ilyen jó kollekcióknál sietni kell ha meg akarjuk venni az áhított darabot!

      Törlés