2015. január 2., péntek

Kedvencek - 2014

Mielőtt belevágnánk az idei év kedvenceibe, szeretnék mindenkinek Sikerekben Gazdag, Boldog Új Évet Kívánni!! Teljesüljön minden kívánságotok, érjétek el az összes kitűzött célotokat és élvezzétek az új évet! :)

És akkor 2014 kedvencei: sokáig írtam a listát, hogy mi kerüljön bele, és még ma délelőtt amikor átnéztem, írtam bele újakat. Próbáltam őket csoportosítani, kisebb nagyobb sikerekkel :) Plusz a végén olyan termékek is lesznek, amiket már elhasználtam vagy nincs lefotózható állapotban, így róluk montázst készítettem!

Ha van kedvetek, írjátok meg kommentben, hogy nektek mely termékek váltak be igazán 2014-ben, vagy csak amúgy mit szerettetek a tavalyi évben. :) 


Sokáig nem használtam pirosítót, mert valahogy mindig bohócosra sikeredett a végeredmény.. De tavaly ez megváltozott, talán attól, hogy találtam egy tökéletes pirosítóecsetet. Így két pirosító kedvencem is lett, a BareFaced már a 2013 éves kedvencekben is benne volt, azóta is imádom! A Rival de Loop Young termékek még igazán frissek a magyar piacon, ezt a pirosító viszont már első használattól a kedvencem. 
Nem tudom mi lesz velem ha elfogy Sleek palettámból a boxed árnyalat, hiszen már évek óta őt használom a szemöldököm feltöltésére. 
Korrektorok közül a Boujrjois Healthy Mix korrektora megmaradt, sőt ez már a második tubus belőle, és még mindig imádom! Az új kedvenc pedig senkit sem lep meg szerintem, hiszen majd mindenki kedvence lett mióta megjelent, ez pedig a Catrice Camouflage korrektora
Véletlen vásár volt ez a Maybelline szempillaspirál, de beleszerettem és állandó tagja maradt a neszeszeremnek. 
Az Artdeco szemhéjalapozóról írtam is a blogon, nagyon örültem,hogy benne volt az egyik Pixiboxban, és azóta is nap mint nap használom!


A tavalyi évben rákaptam a körömlakkozásra, mivel a Rimmel Nail Nurse körömerősítője csodákat művelt a körmeimmel és ezért már egy erős és növeszthető alapom lett, amin szép is egy-egy manikűr! :)
Plusz itt van néhány körömlakk amiket igazán szerettem az évben! :)


A tavalyi év mindkét kedvenc ajakbalzsama Pixiboxos szerzemény. A Bomb Cosmetics epres darabját nyáron használtam nagyon sokat, és hát bele tudnék fulladni az illatába..^^ A Coconutoil Cosmetics levendulása nem olyan régi, de már lassan a felénél tartok!
Az Alverde testvaját egyszer hirtelen felindulásból vettem meg és azóta is rendszeresen elrebegek egy imát, hogy megvettem! Én kézkrémnek használom és pihe-puhák lesznek a kacsóim a használata után!!


A Himalaya Herbals arckréméről már rengeteg helyen olvastam, mikor egy leárazás alkalmával lecsaptam rá (azóta ez már a második tégely). Puha lesz a bőröm a használata után és imádom az illatát.
Nedves törlőkendőnek mindig kell a sminkes asztalom fiókjában lennie! Nap mint nap használom a sminkelésnél vagy takarításhoz. Már ezer félét kipróbáltam, de ez a Tescos darab ami a legjobban bevált! Már kipróbáltam a másik változatát is és azt is nagyon szerettem.
A Neutrogena arclemosóval szintén nagy múltunk van, volt hogy pár hónapig nem vettem újra ha elfogyott, de aztán mégis be kellett szereznem mert csodát tud művelni!

A tusfürdőmániám tavaly sem hagyott alább, de a két legnagyobb kedvencem a Ziaja narancsos és a The Body Shop brazil diós tusfürdői lettek!
Kis kihagyás után újra beszereztem, harmadszorra, a Serical Latte tejproteinek balzsamát, és újra beleszerettem! Szerintem amíg kapható lesz én ezt fogom használni (persze néha kilengek más darabok felé).


Kókuszolaj az év terméke nálam! Ezerféleképpen felhasználható és csodákat művel!!
A Max Factor alapozója volt a kedvencem tavaly, csak sajnos november végén elfogyott :( Még gondolkozom, hogy megvegyem-e újra vagy kipróbáljak-e mást.
Volt egy átlagos bevált habfürdőnk amit mindig vettünk, de egyszer nem volt és ezt a kakaóvajas Babát vettük helyette, el is határoztam,hogy most egy ideig csak ilyen lesz itthon!! Valami csodálatos kakaó illata van, imádok vele fürödni!

A Fructis balzsam önmagában is nagyon puhává tette a hajamat (és fantasztikus illata volt!!), de amikor már alig volt az alján és a Dove balzsamban is alig volt, együtt használtam őket, egyszerűen csodát műveltek!! :)


Prada Candy parfümjét szülinapomra kértem, mert a Pixiboxban található mintát annyira megszerettem! És ahogy látható, azért fogyogatott július óta...:)
A Bvlgari Omnia parfümjét tesztelésre kaptam és ahhoz képest, hogy az elején mennyire nem szerettem, később annyira megszerettem és nagyon sokat használtam!


Igen, a gyertyamániám is megmaradt! :) Már kinőttek egy fiókot...:$ A legjobbakat még mindig a Yankee Candlenél találtam, de csak ritkán rendelek, mert azért nem olyan olcsók... 


És itt az új mániám, a baglyok!! :D Aki követ Instagramon, az már tudhatja, hiszen egyre gyakrabban rakok ki baglyos képeket! A barátaim olyannyira tudják, hogy mindenkitől egy-egy baglyos díszt vagy ékszert kaptam karácsonyra!! :) A háttérben látható zöld baglyot például az egyik legjobb barátom (fiú!!!) varrta! :)

4 megjegyzés:

  1. De cukik a baglyok!!! :3
    Nekem a Rocket vízálló verziója van meg, és nekem nagy kedvencem lett...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eredetileg én is azt akartam, de valamit elnéztem és végül ez jött velem haza :D Lehet, hogy ha ez elfogy akkor megpróbálom most már a vízállót megvenni :D

      Törlés
  2. A serical latte pakoláshoz én is évek óta hű vagyok, csodálatos termék, nagy kiszerelés és olcsó is. A Maybelline spirálja nekem is vízállóban van meg, és nekem is egyike a tavalyi kedvenceknek. A Ziaja narancsos tusijától én annyira nem voltam elájulva, az illata volt benne a jó, de az pedig nem maradt meg a bőrön egyáltalán. A Prada Candyt pedig én is a pixibox által ismertem meg, és rögtön beleszerettem, csodálatos illat, csak nagyon drága, így várat még magára a beszerzése :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem ideje nekem is beszereznek a Maybelline vízálló spirálját! :D

      Törlés