2015. február 25., szerda

DIY Ajakradír

Sose ér ide a tavasz :( Legalábbis ahogy kinézek az ablakon, csak ezt a következtetést tudom levonni: szürke, esős, szeles idő... brrrr... utálom. Ráadásul az ajkaim ilyenkor felmondják a szolgálatot és a széltől teljesen kicserepesednek... Végül odáig jutottam, hogy készítettem egy adag ajakradírt, hogy kezeljem a helyzetet!

Amiket használtam hozzá: 
  • méz
  • kókuszolaj 
  • barnacukor
  • fahéj
A méz és a kókuszolaj remekül hidratálnak! A kókuszolajat helyettesíthetitek más olajokkal, pl: olívaolajjal, mandulaolajjal, amelyik közelebb áll a szívetekhez. :) A barnacukor szerintem csak az én mániám :D, arcradírokba és ajakradírba is ezt szeretem tenni, de a sima kristálycukor is tökéletesen radíroz. A fahéj egyrészt az íze/illata miatt másrészt pedig a radírozó hatása miatt került bele!

Összekevertem az összetevőket, majd egy alaposan kitisztított, régi ajakápolós tégelybe tettem! Hetente 1-2 alkalommal használom: felrakok egy kicsit az ajkaimra, átdörzsölöm vele, majd meleg vízzel lemosom. Utána bekenem jó alaposan ajakápolóval. 

Sajnos jó idő nem lett, de legalább az ajkaim pihe puhák! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése