2015. február 11., szerda

Januári szerzemények

Csak eljutottam idáig is, február közepén kirakom a januári szerzeményeket...végül is :D 


Körömlakkokból igen sokat sikerült beszereznem januárban. A bal oldali három közül egyedül a RdL Young volt teljes áras, a másik kettőt akciósan lőttem. A maradék ötöt Komárnoban vettem amikor a barátaimmal átmentünk nézelődni, van ami kevesebb mint egy euró volt, van ami olyan 2 euró környékén volt.


Róluk még régebben olvastam pár blogon, hogy milyen remek kis termékek, és főleg milyen olcsók. Hát most sokkal olcsóbban, 150 Ft/db áron sikerült őket megvennem!! :D


Ezért a gyűrűszettért odáig vagyok meg vissza!!! :D És csak 700 Ft volt a H&M-ben, mondjuk eredeti áron se volt sokkal több, ha jól emlékszem 990 Ft. Nade szerintem állati jó darabok! :)


Szintén Komárnoi szerzemény, kemény másfél euróért! :D Mondjuk utálom,hogy ilyen kiöntögetős, de már áttöltöttem egy régi samponos flakonba! :D Az illata pedig sütire emlékeztet *.*


A tusfürdő mániámnak is hódoltam az első hónapban! :D Az YR darabot még azért vettem, mert el kellett költeni ott 380 Ft-ot és kaptam mellé két tollat és egy kis tolltartót, a Balea pedig első szaglásra megfogott!! :)


Kellett egy arckefe is, mert az előzőt sikeresen leejtettem és letört a szára :/


A száraz sampon fogyóeszköz!! :D Eredetileg nem ezt akartam megvenni, de amikor a boltban voltam, csak arra emlékeztem, hogy Baleásat néztem ki, aztán itthon láttam,  hogy nem pont ezt a darabot... No mindegy, így is elfogy!

2 megjegyzés: