2015. március 25., szerda

Bookworm Tag


Nemrég a Bikira blogon jött szembe ez a tag és mivel igencsak szeretek olvasni,úgy éreztem ki kell töltenem! :D

Do you remember how you developed a love for reading? / Emlékszel, hogy szeretted meg az olvasást?

Az első könyv amire emlékszem, hogy szerettem az a Pál utcai fiúk volt. De utána eltelt pár év és végül a Harry Potter és a Tűz Serlege volt az úttörő, utána kezdtem el igazán olvasni.

Where do you usually read? / Általában hol olvasol?

Legszívesebben itthon az ágyamban. De ha unatkozok akkor a vonaton, állomáson vagy az iskolában is képes vagyok előkapni a könyvet.

Do you prefer to read one book at the time or several at once? / Egyszerre szigorúan csak egy könyvet olvasol, vagy több is jöhet egyidejűleg? 

Összesen hat könyv van az éjjeliszekrényemen és egyet olvasok éppen E-bookon is. Van az éjjeliszekrényen olyan is, amit fél éve hagytam félbe, de ha előkapom, fel tudom venni a fonalat. Így azt hiszem több is jöhet egyidejűleg! :D


What is your favourite genre? / Melyik a kedvenc műfajod?

Talán a misztikus. Imádom Stephen King könyveit, velük egyszerűen nem lehet unatkozni!! De a romantikus darabokért is tudok olykor rajongani.

Is there a genre you will not read? / Van olyan műfaj, amit a világért sem olvasnál?

A történelmi és a sci-fi könyvekkel nem tudok nagyon megbarátkozni.

Do you have a favourite book? / Van kedvenc könyved?

Két könyv van, amikért odáig voltam amikor olvastam: Stephen King - Rémkoppantók és Sarah Dessen - Figyelj rám!

What is the longest book you have ever read? / Melyik a leghosszabb könyv, amit valaha olvastál?

Egyértelműen Stephen King - A búra alatt, 1536 oldal.

What was the last book you bought? / Milyen könyv volt amit legutoljára vettél?

Sarah Dessen - Along for the ride. 

Do you prefer library books or buying books? / A könyvtári vagy a saját (vásárolt) könyveket szereted jobban?

Nem is emlékszem, mikor vettem ki utoljára könyvet a könyvtárból. Nem tudnám betartani a határidőt... Meg amúgy is szeretem látni, ahogy sorakoznak a polcomon a könyveim!

What are you currently reading? / Jelenleg mit olvasol?

Azok mellett amik az éjjeliszekrényen sorakoznak, a fő könyvem jelenleg: Stephen King - Tóparti Kísértetek.

Where do you buy your books? / Hol veszed a könyveidet?

Nincs kifejezetten kedvenc helyem. Ahol épp megtetszik egy könyv, megveszem, lehet ez akár Alexandra akár Tesco is.



Do you ever pre-order books? / Előrendeltél már valaha könyvet?

Volt már rá precedens de ritkán rendelek előre könyvet.

How many books do you buy a month? / Hány könyvet veszel havonta?

Változó, van hogy többet, van hogy egyet sem.

How do you feel about second hand charity shop books? / Mit gondolsz az antikvár könyvekről?

Van egy varázsuk a régi könyveknek. Sajnos csak igán ritkán jutok el oda.

Do you keep your read and to-be-read books togethet? / Egymás mellett tartod a már elolvasott és a még olvasásra váró könyveket?

Igen, hiszen én tudom melyiket olvastam már és melyiket nem. :D

Do you plan to read all the books you own? / Az összes könyvet el akarod olvasni, ami a magánkönyvtáradban van?

Nem tudnék teljes őszinteséggel igent mondani, mert kitudja, lehet lesz olyan könyv amire soha nem támad majd kedvem olvasni.

What do you do with books you own that you know won't be re-read? / Mit csinálsz azokkal a könyvekkel, amik a polcodon sorakoznak, de tudod, soha életedben nem olvasod el őket még egyszer?

A legtöbb ilyen könyvet Rukkolán elpasszoltam! :D

Have you ever donated books? / Adományoztál már könyvet?

Nem, sajnos ilyen alkalom még nem volt.

Have you ever been on a book buying ban? / Volt már könyvstopod?

Annyi könyvet nem veszek, hogy könyvstopot állítsak magam elé. :D

Do you think you own to many books? / Mit gondolsz, szerinted túl sok könyved van?

Nem, és ilyen mondat nem is fogja soha elhagyni a számat!! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése