2015. április 16., csütörtök

Glamour napok


Ahogy a képen is láthatjátok, nem vittem túlzásba a vásárlást a Glamour napokon. :) Sőt, a képen található termékek közül csak a baglyos díszeket és az alapozót vettem kuponnal, a Manhattanas termékek a DM-es 100 pontos csomag részei.

Áldom az eszem, hogy alapozót még csütörtökön megvettem, mert még akkor alig voltak az győri árkádban, szombaton amikor benéztük alig lehetett megmozdulni. Már régebben is volt egy L'oreal True Match alapozóm, de kifogyott, és most, hogy alapozót kerestem ez tűnt a legmegfelelőbb választásnak, mert amúgy is egy jó alapozó, de most még olcsón is meg tudtam venni, összesen 2000 Ft-ot fizettem érte! (amúgy olyan 5000 Ft körül mozog az ára)

A baglyos díszeket azt hiszem nem kell magyaráznom :D Függő vagyok!! 290 Ft volt eredeti áron, és nem is akartam a kupont rá használni, de ha már elkérte az eladó, akkor odaadtam. :D

Imádom az ilyen zsákbamacska vevői ajándékokat, így már az első napon szaladtam, nehogy elfogyjon. Elégedett vagyok a benne található termékekkel és tervezek is róla bővebben írni! :)

2 megjegyzés:

  1. Nekem az az egyetlen csomag, amit nem váltottam ki (a másik három megvan), mert pont előtte vettem fekete körömlakkot, és nem akartam még egy szemfestéket...a lakk meg felesleges lett volna...de egyébként kicsit sajnálom, hogy kimaradt...xD (gyűjtögető vagyok na)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagy gyűjtögető vagyok, nehéz ellenállni a csomagocskáknak :D De igazad van, ha látod, hogy úgysem fogod használni akkor nincs értelme kiváltani.

      Törlés