2015. április 21., kedd

Lovely - Pastel Pepper lakkok


Pár hete, mikor megláttam az első képeket ezekről a lakkokról, rögtön beléjük szerettem! Akkor futottam a Rossmannba, nehogy lemaradjak róla, de azóta is sokszor szembejönnek, így ha valakinek most kezdi csak fúrni az oldalát, még simán beszerezheti! :D


Mint már említettem, engem már az első képeken megvett kilóra, de így használat után talán még jobban is szeretem őket. A színek élőben sokkal élénkebbek, vibrálóbbak mint az üvegben. A kis pöttyöcskék / mákszemek az üvegben ritkásabbak, felkenve viszont tobzódnak! Van egy olyan érzésem, hogy nyáron én sokat fogom ezeket a lakkokat használni!! :D Főleg, hogy a kék engem egyértelműen a medencék kék vizére emlékeztet. A narancsos árnyalat pedig olyan vidám, fesztiválos hangulatot teremt. :D

Kell nekik két réteg, hogy egyenletesen befedjék a körmöt, lerobbantani viszont igen nehéz őket, talán az alufóliás módszerrel lehet rajta könnyíteni. Felülete a mákszemeknek köszönhetően érdes marad száradás után, de ezen fedőlakkal lehet segíteni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése