2015. április 23., csütörtök

Manhattan Blogger's Choice SOHO paletta


Még a Glamour napos bejegyzésemben említettem, hogy kiváltottam az új DM-es vevői ajándékcsomagot. Előtte nem néztem utána, ezért nem is tudtam, hogy milyen összeállításokban lehet kapni, de így utólag igen elégedett vagyok a választott csomagommal. A fekete körömlakk pont jól jött, a neszeszer pedig azóta a táskám állandó lakójává avanzsált.


A palettát amint hazajöttem (persze szigorúan csak a fényképezés után! :D ) ki is próbáltam. Nem tűnt igazán pigmentáltnak, aztán a nagy próbálgatások közepette nedves ecsettel is nekiveselkedtem és csak néztem mint borjú az új kapura.. Előjöttek az igazi színek! A képeken is látni, hogy szinte életre kelt a paletta! :)

Az első két szín selymes tapintású, míg a harmadik durvább mivel igen csak tele van csillámokkal. A paletta strapabírónak tűnik és jól záródik, esély sincs arra, hogy magától kinyíljon. Plusz pont, hogy tükör is van benne.

Én biztos, hogy előszeretettel fogom használni! 100 pontot szerintem bőven megért ez a csomag! :)

Ti kiváltottátok a csomagot? Elégedettek vagytok vele? :D

4 megjegyzés:

  1. Egyetértek...:)
    Egyébként én is meg vagyok elégedve az enyéimmel, és amíg nem értem a mondatod végére gondoltam, hogy javaslom is, hogy használd vizesen őket...először én is csak néztem, hogy mi ez a maszat? Aztán az alap és a víz segítettek, hogy előcsalogassam a színeket...:3
    A piros körömlakk (nekem az van, egy barackos meg egy erős rózsaszín) sajnos nem vált be viszont...Gyönyörűen fed, meg viszonylag gyorsan szárad, de másnapra lepattant a köröm végemről...szóval nem nagyon bánom, hogy a fekete nem jött velem, mert a moyrával (amit vettem előtte, és ami kiszorította ezt a csomagot) teljesen meg vagyok elégedve...báár gondolom itt is árnyalat függő a minőség...mindenesetre magamtól nem fogok manhattan lakko(ka)t venni, de nagyon örülök, hogy kiváltottam a csomago(ka)t...:3

    Egyébként majd írsz a lakkról is? :)
    (Kíváncsi vagyok, hogy az minőségileg hol áll a piroshoz képest, mert nekem elég erős az érzésem, hogy a fekete jobban teljesít...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd akkor letesztelem nekem hogy működik a lakk! :)

      Törlés