2015. május 10., vasárnap

JOY napok


Igazán büszke vagyok magamra, hiszen csak két kis aprósággal vettem többet mint amiért indultam tegnap! :D

Szükségem volt egy púderre és egy szemöldök fixáló zselére. Mindkét darabot jó előre kinéztem, így nem kellett ott helyben elgondolkodni, hogy mit is vegyek. Szerencsére a Catrice púdert már első körben a Müllerben meg tudtam venni, de a s-he szemöldökzselét csak a második DMben találtam. A lényeg, hogy megtaláltam, hisz volt rá 50%-os kedvezmény! :D


És még volt valami, amire igazán szükségem nem volt, de már jó előre kinéztük a párommal és most hogy volt F&F kedvezmény el is mentünk megvenni. Ez pedig az Amerika Kapitányos póló! :D Eredetileg Harry Pottereset is akartam venni, de ugye ezek férfi pólók, és annak a szabása nem volt az igazi... Az Amerika Kapitányosból szerencsére az S-es tökéletes lett, de a páromnak sajnos meg pont ennek a szabása nem volt jó :/ Az L-es nagy volt neki az M-es kicsi...:( Egyetlen kis bibi amit itthon vettem észre, hogy az eladó csaj benne hagyta az egyik lopásgátló bigyót, ezért holnap még mehetek be a blokkal és reménykedem, hogy nem kevernek majd :/ És ha minden jól megy jövő héten ebben a pólóban feszíthetek amikor megnézzük az új Bosszúállókat!! :D

Végül pedig a két plusz termék: először is a Müllerben jött szembe a Treacle Moon család két új illata, amiből az áfonyásra már hónapok óta fájt a fogam, így a kis pumpás kiszerelést rögtön el is hoztam! A Claire's-be csak beszaladtunk körülnézni és ezt a kis körömpolírozót nem hagyhattam ott 300 Ft-ért! :D

1 megjegyzés: