2015. május 8., péntek

Water Color Manikűr


Nemrég kipróbáltam a Water Color technikát, ami lényegében annyit takar, hogy a már megszáradt fehér alapra egy kis folpack darabbal felütögetjük a kiválasztott színeket, esetemben sárgát és mentát. Nekem nagyon megtetszett ez a technika és szerintem még jó  pár manikűr lesz vele, mert könnyen szép eredményt érhetünk el vele! :D 

Sajnos a festés utáni napra a kisujjamon párnalenyomat lett, a középső ujjamon pedig egy pici szösz beleragadt a fedőlakkba. :( 

Ettől függetlenül imádtam ezt a manikűrt hordani!! :) 

Ti próbáltátok már ezt a technikát? Ki fogjátok próbálni?

2 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy ki fogom próbálni, nem tűnik bonyolultnak. Mivel azokhoz nincs sok türelmem, meg nem is vagyok túl ügyes, de ez nagyon tetszik! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Szerintem mindenképp próbáld ki, könnyű és mutatós! :)

      Törlés