2015. június 19., péntek

Bronze & Purple

Nemrég találtam rá erre a sminkre a gépen, amit talán egy éve, hogy csináltam. Nem is értem, akkor miért nem raktam fel (bár van jó pár ilyen szerintem..:/).

A szemhéjamra a Sleek Sunset palettájának gyönyörű piros, bronzos és arany színeit használtam, plusz a fekete színnel egy kis tusvonalat húztam.Az alsó vízvonalat lila szemceruzával kihúztam, alatta pedig lila szemhéjpúdert satíroztam el, különlegessége, hogy az alsó szempillákra az essence lila szempillaspirálja került!

2 megjegyzés:

  1. De jól néz ki! Most kedvet kaptam elővenni a Sunset palettámat...nem értem, miért hanyagoltam mostanában...(többnyire a Bad Girl, vagy a V2 került elő mindig, mert sötét, hideg színekre vágytam...de ezt a sminket meglátva megint kedvet kaptam egy kis pirosas-bronzos valamihez...:D)

    VálaszTörlés
  2. Köszi! :) Most hogy itt a jó idő ideje is elővenni a melegebb árnyalatú szemhéjpúdereket! :)

    VálaszTörlés