2015. június 25., csütörtök

Primark Kiko Müller szerzemények


Múlt szombatot a határtól nem messze fekvő Shopping City Süd bevásárlóközpontban töltöttük a párommal. Számomra hatalmas élmény volt, új boltokkal, teljesen más árukészlettel találkozni! Millió olyan terméket néztem meg amiket eddig még csak a külföldi youtube videókban láttam, és mint kisgyerek a cukorkaboltban csak ámultam! :D Egy olyan terméket találtam, amit ugyan drágállok, de egyszer meg kell vennem, ez pedig a Smashbox - Photo Finish Primer *.* Nade, így is sikerült jól bevásárolnom!!


Első utunk a Kiko-ba vezetett, ahova amúgy külön listával mentem, hogy melyik körömlakkokat szeretném megvenni, de végül a listáról csak egy lakkot vettem meg. Darabjuk 1.9 € volt (leárazva), ami szerintem igen barátságos ár ilyen jó minőségű lakkokért! Több száz szín található meg a kínálatukban, és szerintem innen még fogok venni pár darabot! :D


Müller-be is benéztünk, hátha találunk valami aranyosat amit itthon nem lehet kapni. Rögtön szembe is jött egy polc tele Yankee Candle termékekkel, ahonnan végül a Pink Sands tart jött velem haza. Milliószor olvastam már róla, hogy milyen jó illata van és hát egyet kell értenem *.* Hennát mindenképpen vennem kellett, több helyen is találtunk, de ez volt a legolcsóbb, és mivel már olvastam róla, teljes nyugalommal tettem a kosárba!


Legtöbb időd a Primark-ban töltöttük ami hatalmas és tömve volt emberekkel, de nem csodálkozom. Szinte mindent lehet kapni, amúgy is alacsonyak az árak de a legtöbb termék még le is van árazva és a minőségre sincs panaszom! 
Az ékszeres részlegen hatalmas a választék, ráadásul sokkal szebbek és olcsóbbak mint az itthoni bizsuk. A felső készlet 1 € volt ami 6 szerintem állati jól kinéző fülbevalóért szinte semmi! :O Az alsót 50 centért nem hagyhattam ott!
A régi (teljesen sima és uncsi) égőkészletem feldobta a talpát, ezért rögtön le is csaptam erre a készletre 7 €-ért. Már fel is tettem az ágyam fölé és teljesen jól működik!


A ruházati osztályon az ember nem tudja hova nézzen hirtelen, telis-tele van szebbnél szebb darabokkal, ráadásul olcsók is!! Végül e mellett a két felső mellett döntöttem, darabjuk 5 € volt.
Egy hasonló cipőt kinéztem már itthon is, azt hiszem 2100 Ft-ért, de jobban jártam, mert a Primark-ban 4 € volt, és remélem, hogy bírni is fogja a strapát! :D

6 megjegyzés:

  1. Oh igen, az SCS-ben el lehet tölteni egy kis időt. :D
    A madaras top és a lakkok nagyon tetszenek. :) A Pink Sands-et én is imádom. :) Nem is tudtam hogy az osztrák Müllerben van YC. *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem végig se jártunk mindent az ott töltött 8 óra alatt! :D Én is meglepődtem, amikor megláttam a Yankee Candle polcot, de ezt itthon is bevezethetnék!! :D

      Törlés
  2. Ó, mennyire jók azok a topok *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Agyon fogom őket hordani a nyáron *.*

      Törlés
  3. A Kiko lakkokért irigyellek! (-: Annyiért tényleg olcsó volt, és nagyon jók.
    A hennára kíváncsi leszek, mert nekem nagyon nem vált be, van még itthon belőle, vagy hajpakolás lesz vagy kidobom, mert szinte semmi színt nem adott a hajamnak, és ráadásul van benne valami más növény is, amitől olyan lesz, mint a sóder, iszonyúan potyogott felkenésnél, lemosni sem volt álom.. Amúgy pedig abszolút nem szoktam semmit összekenni a jó öreg Nehával vagy a Cosmio hennájával. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csodálkozom és sajnálom, hogy neked nem vált be! :( Én semmi különbséget nem tapasztaltam a többi hennához képest.

      Törlés