2015. július 23., csütörtök

NYEREMÉNYJÁTÉK - Lezárva!


Az utóbbi időben kezdek belelendülni a blogolásba és úgy látom, hogy ez nektek is tetszik, egyre több a visszajelzés. Ezért szeretném ezzel a kis nyereményjátékkal megköszönni mindannyiótoknak, hogy támogattok!! :)

Feltételek:
  • Légy a blog rendszeres olvasója, és írd meg kommentben, hogy milyen néven követsz!
  • Írd meg az e-mail címed, hogy értesíteni tudjalak, ha nyertél
  • Rendelkezz magyarországi postacímmel
Plusz esélyek:
  • Kövesd a blog Facebook oldalát (kommentben név)
  • Kövess Instagram-on (dorkav) (kommentben név)
  • Kövess Bloglovin-on (kommentben név)
  • Oszd meg a nyereményjátékot Facebook-on (kommentben link)
  • Oszd meg a nyereményjátékot a blogod oldalsávjában (kommentben link)


2015. augusztus 12-én éjfélig lehet jelentkezni!

Sok szerencsét mindenkinek!! :)

14 megjegyzés:

  1. Szia :) Én nagyon szeretem olvasgatni a blogodat , csak így tovább ! :*
    A blogot Adriána néven követem , Facebookon Adriána Busi , instagramon pedig busiadriana :)
    köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Barbi (Beauty & Glamour Blog) néven vagyok feliratkozva.
    Email: sz.barbara0429@gmail.com

    Facebook-on és Bloglovinon is Beauty & Glamour Blog néven követlek.
    Instagramon pedig barbiii_sz néven.

    Köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Én is szeretnék jelentkezni, ezen a néven kovetlek itt...:)
    Facebookon Lajkó Líviaként lajkoltam az oldalt.
    Az email címem lajkolivia@hotmail.com.

    Köszönöm a lehetőséget, sok sikert minden jelentkezőnek. :)

    Egyébként én nagyon örülök, hogy gyakrabban írsz, bár nem vagyok túl aktív kommentelo mostanában sehol...ez a nyár már csak ilyen lesz...:)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Bidzso75 néven vagyok feliratkozva.
    Email: bidzso75@gmail.com
    Facebookon Kolip Krisztina néven,
    Instagramon és Bloglovinon bidzso75 néven követlek.

    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  5. Szia!:) Szeretnék jelentkezni!:)
    Minden kötelező feltétel kész és az e-mail címem: esztike2002@freemail.hu
    + esélyek:
    Követlek instagramon darko.eszter néven
    Kedveltem a Facebook oldalad Eszter Darkó néven
    Megosztottam a Facebook bejegyzésed itt: https://www.facebook.com/darko.eszter/posts/908948029163264?pnref=story


    Nagyon szépe köszönöm hogy jelentkezhettem!:):):)

    VálaszTörlés
  6. Köszönjük a játékot! :)
    Panni (Panka's beauty) néven követlek itt, Instagramon @ponipanni néven, és az e-mail címem pedig ponipanni@gmail.com.
    További sok szép blogolással teli évet kívánok! :)

    VálaszTörlés
  7. Sziaa :)
    Dalma ( : néven követem a blogodat!
    E-mail cimem: dalma.snt@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  8. Szia! A blogodat gabcsyyii néven követem,e-mail:gabcsyyii@gmail.com,instagrammon gabcsyyii néven , Bloglovin-on szintén gabcsyyii ,facebookon Gabriella Szöllősi néven lájkoltam :D Köszi a lehetőséget :) !

    VálaszTörlés
  9. Szia :)
    krisztina réka kerekes néven követlek,
    e-mail: reka0804@gmail.com,

    Plusz esélyek:
    Követem a blog Facebook oldalát: Kerekes Réka néven,
    Követem a blogod Bloglovin-on Kerekes Réka néven,
    Megosztottam a nyereményjátékot a blogom oldalsávjában: http://fashion-beauty-nails.blogspot.hu/

    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    beeszti néven vagyok feliratkozva a blogra.
    az email címem: beeszti@gmail.com

    köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Fanni Kereki néven követem a blogot.
    E-mail: kereki.fanni@freemail.hu
    + Facebookon Fanni Kereki néven kedveltem az oldalt
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  12. Szia!

    Mia Angel néven követlek
    Email: bigyo125@citromail.hu
    Mia Angel néven követlek Facebookon
    Megosztottam Facebookon: https://www.facebook.com/69RockGirl69/posts/965145000173543
    Megosztottam a blog oldalsávjában: https://tundercica.blogspot.com

    VálaszTörlés
  13. Köszönjük szépen a játékot! Én is jelentkezem rá. (-:
    Myrkky néven követlek itt.
    E-mail címem: myrkkyneito@gmail.com
    Ágnes Katona név en követlek a facebookon.
    Megosztottam a facebookon a játékot: https://www.facebook.com/Myrkkyneito/posts/10208593563422945?pnref=story
    @myrkkyneito néven követlek az Instagramon.
    Poison Girl néven követlek a Bloglovinon.
    Megosztottam a blogom oldalsávjában: http://banyakarmok.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  14. Szia,
    köszi a lehetőséget! :)
    jeriko rózsája néven követlek itt, Instagramon @banyaiemi, Fb-n: Noémi Bányai, Bloglovinon: emibanyai néven, és az e-mail cím crazy724@gmail.com.

    VálaszTörlés