2015. július 10., péntek

Szerzemények


Múlt héten kiváltottam a szülinapi Yves Rocher ajándékomat, és ha már Győrben voltam, el is néztem egy-két helyre. :)


Először, ahogy már írtam, kiváltottam az ajándékot, ami idén ez a gyönyör ékszer szett *.* Utána megszaglásztam az új nyári limitált termékeket. A citromos&bazsalikomos egyáltalán nem jött be, az almás&csillagánizsos annál inkább, így el is hoztam belőle egy kis tusfürdőt!


Ebben a bejegyzésben már említettem, hogy szeretnék beszerezni pár darabot a Catrice leárazott pirosítóiból! Szerencsére még volt bőven belőlük amikor mentem. 


Végül pedig ezt a két szépséget sikerült beszerezni. A karkötőt a Claire's leárazásokon, a fülbevalót pedig egy Polc Placc nevű helyen, ami Győr belvárosában van és lényegében egy kis bolhapiac! :D 

6 megjegyzés:

  1. A Multi Colour pirosító nagyon tetszik. :) Remélem lesz még belőle. :P A Polc Placcba már egy ideje készülök benézni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem találsz Multi Colour pirosítót, én teljesen beleszerettem így pár használat után!! :D Mindenképp nézz el oda, állati jó cuccokat lehet kifogni! :)

      Törlés
  2. Nagyon szép dolgokat szereztél. :) Különösen a pirosítók tetszenek és jó, hogy írtad beszeretnék nézni a drogériákba a leárazások miatt!:)

    VálaszTörlés