2015. augusztus 28., péntek

Avon szerzemények


A legutóbbi Avon rendelésemmel már igencsak őszre készülök!! :D 

Régebben volt több Avon Naturals tusfürdőm, amiket az elején mindig szerettem, de a végére habfürdővé avanzsáltak.. Kíváncsi leszek erre a szilvásra, eddig imádom! Testpermetet amúgy ritkán használok, de ennek annyira tetszik az illata, hogy amióta megvan, folyamatosan ezt fújkodom magamra!! :D Testápolót viszont ritkán használok, így nagy valószínűséggel egész télen ki fog tartani ez az adag és nagy részét csak kézkrémnek fogom használni.

A lakkot főleg anya miatt vettem meg, mert amikor meglátta őket a magazinban, rögtön mondta, hogy egy ilyen "pöttyös" lakkot kéne vennem! :D Még nem próbáltam ki, csak lapon, de nagyon tetszik és hamarosan már egy manikűrben is fogom használni remélhetőleg.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon kíváncsi vagyok a lakkra! :) A szilvás-vaníliás illat ötlete, pedig nagyon fincsinek tűnik. A TBS is hasonlóval jön ki karácsonyra idén. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a TBS termékeit is kipróbálnám, csak nagyon ritkán járok Budapesten és úgy nem akarom megrendelni, hogy meg sem szagoltam előtte! :/

      Törlés