2015. augusztus 17., hétfő

Pupa szerzemények


Múlt héten végre eljutottam a Pupa győri üzletébe, ahol rögtön megakadt a szemem a leárazott termékeken! Több kollekció is leárazásra került, én végül ezzel a két körömlakkal távoztam, de lehet ha még arra járok benézek hátha maradt valami szépség...:D ITT megnézhetitek az összes leárazott terméket!

Ha már ott voltam kiváltottam a törzsvásárlói kártyát is, amit, ha még nem tettétek meg, mindenképpen váltsátok ki, mert remek kedvezményekre jogosít! :)


Szóval a két lakk, darabjuk kemény 375 Ft volt!! :D 

Az első a Denim Jeans kollekció 003 Blue darabja, ami egy mattra száradó sötétkék lakk némi ezüst csillámmal. Szerintem télen nagy kedvencem lesz! 

A második már inkább nyári darab, a Diamon Dust kollekcióból a 003 Fuchsia. A képen 3 rétegben van felkenve, de még így is szinte teljesen átlátszó, ezért megmaradt fedőlakknak.

1 megjegyzés: