2015. augusztus 9., vasárnap

Rimmel London - Supercurler 24H


Pár hete a Rimmel Facebook oldalán lehetett jelentkezni tesztelőnek. Én is bekerültem a 100 szerencsés lány közé akik elsőként próbálhatták ki a Supercurler 24H szempillaspirált. Nagyon tudok örülni az ilyen kis apróságoknak, így ezt is el kellett újságolnom rögtön a páromnak, a barátaimnak és a közeli családtagoknak...:D


De a lényeg: a spirál! Amint megkaptam gyorsan lefényképeztem és el is kezdtem tesztelgetni. Amit ígér: A szempillaspirállal extra dús hatást és fenomenális  pillákat varázsolhatsz amik akár 24 óráig is tarthatnak! A felvitel szuper könnyű a Pin Up kefével. 


A termék mellett volt egy kis lap ami segítséget nyújt és elmagyarázza, hogyan lehet még tökéletesebb az eredmény. Próbáltam ezt a módszert is, de így szépen összekentem magam. Ezzel nem azt mondom, hogy a leírt technika a rossz, hanem hogy én vagyok béna, mert a saját bevált spirálozási technikámon kívül bármi mással ha próbálkozom, mindig össze kenem magam...:/

Viszont a saját módszeremmel is fantasztikus eredményeket értem el! Tényleg úgy vettem észre, hogy dúsabbak és hosszabbak lettek a pilláim a használatától! A tartóssága pedig fenomenális, a legforróbb napokon kezdtem el tesztelni, szerintem legalább 12 órát rajtam volt, közben mászkáltam a városban a 30-35 fokos hőségben, de este amikor le akartam mosni ugyanúgy a helyén volt! Nem maszatolódott el, nem pergett le! 


Őszintén szólva még sosem hallottam Pin Up keféről, de elhiszem neki! :D Nekem mondjuk kicsit nagy a feje, óvatosabban kell bánnom vele, hogy ne legyen az egész szemhéjam festékes. De talán ezt megint csak a saját bénaságomnak tudható be.


Összességében nagyon megszerettem és még mindig hihetetlenül boldog vagyok, hogy bekerülhettem a tesztelők közé! Most pedig néhány előtte-utána kép, hogy hogyan is fest a szempilláimon! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése